Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، احمد حسین‌زادگان چهارشنبه ۲۱ اسفند با قدردانی از زحمات مراقبان بهداشت و سلامت در روستاهای استان که در این مدت به صورت شبانه‌روزی برای حفاظت از سلامت روستاییان و جلوگیری از شیوع کرونا پای کار بوده‌اند، گفت که طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی تا کنون از ۳۵۰ هزار خانوار روستایی استان، وضعیت سلامتی اعضای ۲۸۹ هزار و ۵۸۱ خانوار به صورت خانه به خانه ازسوی مراقبان بهداشت و سلامت مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در مازندران افزود که در میان این جمعیت روستایی تاکنون ۶ هزار و ۳۱۶ مورد مشکوک به کرونا شناسایی شده است.

 حسین‌زادگان از همکاری مردم و خیرین نیز قدردانی کرد و گفت: همچنان نیازمند همکاری مردم و خیران برای کنترل بیماری کرونا هستیم چون با توجه به افزایش احتمالی افراد مشکوک در شهرستان‌های ۲۲‌گانه استان، مجتمع‌های رفاهی دولتی برای بستری و قرنطینه بیماران حاد تنفسی یا مشکوک به بیماری کرونا و بهبودیافتگان ناشی از این بیماری در نظر گرفته شده است و برای رسیدگی به حجم بالای بیماران احتمالی نیاز به کمک همگانی است.

وی توضیح داد: درصدد برنامه‌ریزی چگونگی تامین نیروی انسانی و تامین و تهیه غذا برای این مجتمع‌ها هستیم تا بتوانیم بیماران مشکوک و بهبودیافته را برای گذراندن دوران نقاهت در آنجا نگه داریم و طبعا برای این کار نیاز به کمک بیشتر خیرین استان داریم.

ورود بسیج و سپاه برای ضدعفونی محیط‌های عمومی   

استاندار مازندران همچنین با تحسین درک بالای مردم استان به خاطر پیوستن به قرنطینه داوطلبانه و پویش " در خانه بمانیم "، گفت: در این شرایط تداوم ضدعفونی کردن محیط‌های عمومی از جمله پمپ‌بنزین‌ها، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بانک‌ها و عابربانک‌ها و داروخانه‌ها ضروری است و از امروز بسیج و سپاه با تمام قوا این عملیات مهم را آغاز کرده‌اند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آمار قطعی بیماران کرونایی در استان مازندران تا ظهر بیستم اسفند ماه به ۸۸۶ نفر رسید که نسبت به آمار ۲۴ ساعت قبل تعداد مبتلایان به کرونا در این استان بیش از ۲۵۰ نفر بیشتر شد.

همچنین در این مدت ۲۷ نفر در مازندران جان خود را از دست دادند و ۳۳۶ نفر نیز از بیمارستان‌ها پس از بهبود مرخص شدند.

کد خبر 491681 برچسب‌ها استان مازندران بهداشت عمومی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روستا استان مازندران بهداشت عمومی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران

به گزارش خبرنگار هر، امیر جمشیدی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی فروردین ماه سال‌جاری، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیای چوبی و…گفت: فروردین امسال ۱۴۷ هزار و۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران در نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ از نظر وزنی ۷۰ درصد و ازنظر ارزشی ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در مورد مهم‌ترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران گفت: عراق با واردات هفت هزار تن کالا به ارزش هشت میلیون و ۵۳۶ هزار دلا اولین مقصد صادرات کالاهای مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزار دلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ازبکستان با هزارتن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند.

وی گفت: صادرات به کشورهای فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6091313

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی