Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@22:55:23 GMT

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل لغو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۳۱۰۲

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل لغو می‌شود

مهم‌ترین رویداد سالانه اپل ، با توجه به اعمال ممنوعیت تجمعات گسترده در شهر سانتاکلارا در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا، احتمالا لغو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از جی‌اس‌ام آرنا، اپل معمولاً کنفرانس سالانه جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) خود را در اوایل ماه ژوئن در مرکز همایش‌های سن‌خوزه برگزار می‌کند اما این برنامه ممکن است امسال تغییر کند زیرا شهر سانتاکلارا به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت موقت همه اجتماعات عمومی و خصوصی را اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ممنوعیت از 11 تا 31 مارس اجرا می‌شود. دعوت‌نامه‌های این رویداد معمولاً در اوایل ماه آوریل ارسال می‌شود اما با توجه به شرایط فعلی، ممکن است امسال اینگونه نباشد.

اپل معمولاً جدیدترین سیستم عامل‌های موبایل و دسک‌تاپ خود را در این رویداد معرفی می‌کند. امسال ما در انتظار سیستم‌عامل‌های iOS 14 و iPadOS‌، watchOS 7 و macOS 10.16 هستیم که باید دید آیا این رویداد برگزار می‌شود یا خیر.
علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که اپل یک آیفون و مک‌بوک جدید را نیز در این رویداد معرفی کند.

گفتنی است به تازگی گوگل نیز کنفرانس سالانه Google I/O خود را به دلیل نگرانی‌های سلامتی دررابطه با ویروس کرونا، لغو کرد. بنابراین اگر اپل اقدامات احتیاطی مشابهی انجام دهد، جای تعجب نخواهد داشت.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اپل آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد