Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد کل مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۵۱ نفر رسید و با افزایش تعداد مبتلایان، احتمال انتقال درون استانی افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه سه‌شنبه درباره آخرین وضعیت کرونا در خراسان جنوبی تا ساعت ۲۰ بیستم اسفند اظهار داشت: متاسفانه روال عادی زندگی و رفت و آمد در برخی مناطق شهر بیرجند و سایر شهرستان‌های استان در جریان است و علاوه بر پرهیز از سفر، ترددهای درون شهری نیز باید به حداقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر این رویه ادامه پیدا کند، ممکن است جهش‌های نامطلوبی در افزایش تعداد مبتلایان داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند افزود: تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان تا دیروز ۳۷ نفر بود و همانطور که سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد، با اضافه شدن ۱۴ مورد مثبت دیگر، این تعداد به ۵۱ نفر رسید.

وی درباره تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها گفت: از مجموع ۵۱ مورد مثبت تاکنون در شهرستان بیرجند ۲۴ نفر، شهرستان قاینات ۱۰ نفر، شهرستان زیرکوه ۴ نفر، شهرستان فردوس ۴ نفر، شهرستان طبس ۸ نفر و شهرستان سرایان یک بیمار را داشتیم. 

دهقانی فیروزآبادی اظهار داشت: ۲۲ بیمار کرونایی تاکنون بهبود یافته و ترخیص شده‌اند که دوران نقاهت خود را می‌گذرانند و ۲۵ نفر هم در بیمارستان بستری هستند و دوره درمان خود را طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعداد فوتی‌ها همان ۴ نفر است که سه نفر مربوط به بیرجند و یک مورد در طبس است و تاکنون افزایش نداشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که بیشتر موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی تاکنون از خارج استان وارد شده است اما نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

وی تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن، بهترین راه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان