Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:05:04 GMT

پخش عمده لوازم جانبی موبایل و اهمیت آن

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۳۲۶۴

پخش عمده لوازم جانبی موبایل و اهمیت آن

پخش عمده لوازم جانبی موبایل یکی از مهم‌ترین بخش‌های خریدوفروش لوازم جانبی موبایل است که به‌صورت غیرمستقیم در حال برطرف کردن نیازهای مشتریان و به‌صورت مستقیم برای برطرف کردن مشتریان اصلی خود یعنی خرده‌فروشی‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران پخش، در این متن می‌خواهیم به معرفی بیشتر پخش عمده لوازم جانبی موبایل و پخش عمده هدفون و هندزفری که انواع مختلفی از کالاها را دربرمی‌گیرد، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

از جمله لوازم جانبی که می‌توان آن‌ها را برای استفاده از قابلیت‌های مهم موبایل ضروری دانست، می‌توان به موارد زیر در پخش عمده لوازم جانبی موبایل اشاره کرد:

کارت حافظه: یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل است که غالباً در هنگام خرید گوشی، پیشنهاد می‌شود تا آن را نیز تهیه کنید. امروزه با توجه به پیشرفت اپ‌های اندرویدی، غالب این اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها و حتی فیلم‌ها و تصاویر (که به‌مرور باکیفیت‌تر شده‌اند) حجم‌های زیادی را از شما می‌گیرند و بسیار سخت است که تلفن همراه شما بدون استفاده از یک کارت حافظه بتواند همه آن‌ها را در خود نگه دارد. شما می‌توانید از این کارت در خشاب مخصوص آن استفاده کرده و حافظه گوشی‌تان را افزایش دهید.

قاب گوشی: یکی دیگر از لوازمی است که در پخش عمده لوازم جانبی موبایل کاربرد بسیاری دارد. این وسیله یک قاب محافظتی است که سبب می‌شود تا گوشی پس از برخورد با اجسام تیز یا محکم یا در هنگام افتادن، بتواند استحکام خود را حفظ نموده و دچار آسیب نشود. امروزه قاب‌ها خود انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قاب‌های ژله‌ای، کاورهای پلی کربنات، سیلیکونی، چرم و ... .

محافظ صفحه: یکی دیگر از لوازم پخش عمده لوازم جانبی موبایل است که در همان ابتدای خرید مجبور هستید آن را تهیه نمایید یا از محافظی که در کارتن آن است استفاده نمایید. این محافظ برای صفحه‌نمایش است که آن را از خش افتادن و شکستگی نیز تا حدی می‌تواند حفظ کند.

پاور بانک: از دیگر وسایلی که ممکن است برای شما ضروری باشد، پاور بانک است. پاور بانک یک وسیله برای نگهداری برق در خود است که ظرفیت‌های مختلفی دارد و می‌تواند به‌صورت یک وسیله همراه برای شما مفید باشد.

شارژر و کابل شارژ: این وسیله مهم نیز همراه موبایل ارائه می‌شود و وسیله‌ای است که شما می‌توانید با کمک آن باتری موبایل خود را شارژ کنید.

از جمله دیگر لوازم جانبی که در پخش عمده لوازم جانبی موبایل می‌توان به آن‌ها اشاره نمود، می‌توان گفت:

مونوپاد: این وسیله جانبی در واقع یک وسیله کمکی برای گرفتن عکس‌های سلفی از خود است که طوری طراحی‌ شده است تا موبایل را در خود نگه دارد و شما بتوانید یک زاویه خوب از خود داشته باشید.

از دیگر وسایل غیرضروری می‌توان نام برد:

اسپیکر

کابل تبدیل otg

شارژر وایرلس

کابل mhl

پایه نگه‌دارنده

و ...

پخش عمده هدفون و هندزفری

هدفون‌ها و هندزفری‌ها نیز یکی از مهم‌ترین لوازمی هستند که در پخش عمده لوازم جانبی موبایل ارائه می‌شوند. اغلب کاربرانی که از گوشی استفاده می‌کنند، از این وسیله در غالب اوقات به‌عنوان یک وسیله برای پخش آهنگ استفاده می‌کنند که این سبب شده است تا برای اینکه بهتر و باکیفیت‌تر بتوانید آهنگ‌ها را گوش دهید، هدفون‌ها و هندزفری‌ها ساخته شوند.

هدفون و هندزفری انواع مختلفی دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هدفون پشت‌باز

هدفون رو گوشی

هدفون دور گوشی

هندزفری یا ایرفون

ایرپاد

هدست بلوتوث

هدست نویزگیر

فروش عمده انواع لوازم جانبی موبایل به‌صورت آنلاین

شکل سنتی تأمین فروشگاه‌های موبایل و لوازم جانبی، خرید عمده به‌صورت حضوری است که مسلماً این نوع خرید نیازمند زمان و هزینه بالاتری است؛ اما شکل جدید و امروزی تأمین و تجهیز فروشگاه‌ها، خرید عمده لوازم جانبی موبایل به‌صورت اینترنتی است. مشخص است که برای این‌گونه خرید تنها نیازمند به اینترنت و کارت‌بانکی به همراه رمز یک‌بارمصرف بوده و در عوض نیازی نیست که شما محل کسب خود را ترک کنید و در ترافیک و بازاری شلوغ زمان خود را هدر دهید.

یکی از فروشگاه‌هایی که به‌طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، فروشگاه اینترنتی ایران پخش است. ایران پخش، با ارسال محصولات به سراسر کشور نحوه خرید عمده را برای صاحبان فروشگاه‌های موبایل و لوازم جانبی بسیار آسان کرده و از سویی دیگر تنوع بالای محصولات این فروشگاه، اعم از پخش عمده لوازم جانبی موبایل، پخش عمده هدفون و هندزفری، پخش عمده پاوربانک موجب می‌شود تا شما طیف وسیعی از محصولات گوناگون را در فروشگاه خود داشته باشید.

این سایت فروشگاهی، دارای شاخه‌های گوناگونی چون هدفون و هندزفری، پاور بانک، کابل و کلگی، اسپیکر، شارژر وایرلس و فندکی، هلدر، کارت‌خوان و OTG و سایر لوازم جانبی است. محصولات قرار گرفته در این شاخه‌ها از کیفیت‌های مختلفی نیز برخوردار می‌باشند که شامل اورجینال، کپی و های‌کپی از برندهای نام‌آشنا هستند.

به‌علاوه آن‌که انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت که روی سایت ایران پخش مشاهده می‌کنید به‌طور مستقیم از کشورهای چین و امارات وارد ایران شده و با قیمتی مناسب در اختیار همکاران قرار گرفته شده‌اند. تفاوتی ندارد که شما در کدام شهر یا استان از کشور ساکن باشید، کالاهای مورد نیاز فروشگاه خود را مشخص کنید و در شهر خود تحویل بگیرید.

با ایران پخش فروشگاهی متنوع و باکیفیت از لوازم جانبی داشته باشید و خریداران بسیاری را به خود جذب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران پخش کشف لوازم جانبی موبایل هدفون و هندزفری فروشگاه ها ایران پخش پاور بانک یک وسیله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟

دکتر محمدرضا خردمند در پاسخ به این سؤال که «عمده شکایات مردم به کدام اقدامات پزشکی مربوط است؟» اظهار کرد: در تمام جهان در رشته‌هایی که اعمال جراحی پرخطرتری وجود دارد احتمال صدمه به بیمار نیز بیشتر است و به دلیل پرریسک بودن اعمال جراحی در حوزه‌های زنان، ارتوپدی و جراحی، شکایات و محکومیت‌ها در این تخصص‌ها نیز بیشتر است، اما در سال‌های اخیر بیشتر آسیب‌ها در حوزه زیبایی بوده و اکنون بیشترین شکایات مردمی در زمینه خدمات زیبایی و ترمیمی است.

مراکز زیرزمینی منشأ اصلی صدمه به زیبایی مردم

به گزارش تسنیم، وی افزود: در حال حاضر مراکز زیبایی به دو دسته تقسیم شده‌اند؛ یک دسته از این مراکز توسط پزشکان تحصیل کرده که عضو سازمان نظام پزشکی و دارای مجوز مرکز تخصصی پوست و مو هستند اداره می‌شود و دسته دیگر توسط افرادی که فاقد تحصیلات و مجوز‌های پزشکی هستند اداره و این خدمات زیبایی ارائه می‌شود که دسته دوم، یعنی مراکز فاقد مجوز و صلاحیت، منشأ اصلی صدمات فوق العاده زیادی هستند که به سلامت و زیبایی مردم وارد می‌شود.

عوارض اعمال زیبایی در بسیاری از موارد غیرقابل جبران است

خردمند با بیان اینکه جبران این صدمات بسیار مشکل و پرهزینه است؛ هشدار داد: صدمات ناشی از جراحی و انجام اقدامات زیبایی در مراکز زیرزمینی و فاقد مجوز و صلاحیت پزشکی، در بسیاری از موارد متأسفانه اصلاً قابل برگشت نیست.

عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی

وی با بیان اینکه عمده این اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی انجام می‌شود؛ بیان کرد: باید این مراکز بلافاصله پلمب و به مراجع قضایی معرفی شوند. دامپینگ یا قیمت شکنی، یعنی ارائه خدمات زیبایی با قیمت پایین‌تر از آنچه پزشکان دریافت می‌کنند؛ یکی از دلایلی است که مردم را به انجام جراحی‌ها و اقدامات زیبایی در این مراکز غیرمجاز سوق داده است.

پزشکان عمومی حق انجام جراحی زیبایی دارند؟

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به این سؤال که پزشکان عمومی حق انجام اعمال زیبایی را دارند؟: تصریح کرد: پزشکان عمومی بیش از ۹۰ درصد اورژانس‌های بیمارستان‌های کشور را اداره می‌کنند و بیماران در بدو ورود در اورژانس‌ها عمدتاً توسط پزشکان عمومی معاینه می‌شوند و سپس پزشکان متخصص به ادامه درمان می‌پردازند، اما برای ورودشان در حوزه زیبایی، باید کمیسیون تعیین صلاحیت‌ها تعیین تکلیف و حدود وظایف پزشکان را معین کند تا از این نابسامانی که وجود دارد برطرف شود.

وی ادامه داد: ترکیب این کمیسیون شامل اعضای وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی است که باید با حضور معاون درمان وزارت بهداشت یا نمایندگان او در محل نظام پزشکی تشکیل شود، اما بیش از سه سال است که این کمیسیون تشکیل نشده است. با وجود این، به طور کلی می‌توان گفت که پزشکان عمومی برخی اعمال کوچک زیبایی مانند ژل و بوتاکس را انجام می‌دهند و اگر در همین حدود باقی بماند فعلاً منعی برای ادامه فعالیت‌شان وجود ندارد.

مجازات قصور پزشکی در حوزه زیبایی

خردمند درباره قصور پزشکی در حوزه زیبایی و مجازات آن نیز افزود: اگر صدمه به بیمار، محرز شود پزشک باید دیه پرداخت کنند و اگر شکایت انتظامی شود در مراجع انتظامی نیز محکومیت اعمال خواهد شد. همچنین قانون مجازات اسلامی برای مواردی که قصور پزشکی منجر به فوت شود مجازات حبس را در نظر گرفته، اما سازمان نظام پزشکی معتقد است که این مجازات باید به جرائم نقدی یا خدمات پزشکی تبدیل شود تا مردم از دسترسی به پزشک محروم نشوند.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که در قانون سازمان نظام پزشکی، وظیفه نظارت بر عهده سازمان نظام پزشکی گذاشته نشده است؛ ادامه داد: وظیفه نظارت بر مراکز درمانی و عملکرد پزشکان بر عهده معاونت‌های درمان و بهداشت وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است البته در جرائم مشهور ضابطین قضاتیی نیز می‌توانند به موضوع ورود پیدا کنند.

دیگر خبرها

  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت