Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: به همت خیران و با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان ۱۹۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان لرستان آزاد شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد طباطبایی» در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ا ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: کل بدهی این افراد مبلغ ۵ میلیارد ریال بوده که با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه ، خیرین عزیز و سازمان زندانها تامین شده است.-


وی ابراز کرد: یکی از طرح های بسیار خوب اوقاف در کمک به زندانیان ، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوده است.



حجت الاسلاک طباطبایی تصریح کرد:امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط بد اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگر به زندان افتاده اند و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه و یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه آزاد سازی زندانیان از طریق بهره گیری از ظرفیت وقف به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود:هدف از این کار کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک خیران اوقاف و امور خیریه اوقاف و امور خیریه غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از زندانیان استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان