Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس امنیت اخلاقی بعد از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر انتشار تصاویر شنیع و برهنه توسط برخی افراد، در عملیاتی غافلگیرکننده تمام مجرمان را بازداشت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش برخی افراد در شبکه اینستاگرام در ازای دریافت پول اقدام به انتشار تصاویر برهنه و مستهجن می‌کردند که تمام این افراد با دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلبِ صاحبان این تصاویر شنیع، افراد ثروتمندی بودند که در یک فضای بسیار اشرافی و مرفه، اقدام به گرفتن عکس‌های برهنه و مبتذل کرده بودند. مجرمان با صفحات چندین ساله‏ و مبتذل خود، مشغول سودجویی، اشاعه‌ی فحشا و اشرافی‌گری در سطح جامعه بودند.

پلیس امنیت اخلاقی پس از دریافت گزارشات مردمی در خصوص فعالیت مجرمانه این افراد خاطی و دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی، نسبت به دستگیری آنها اقدام کرد.

براساس این گزارش، هموطنان می‌توانند گزارشات خود را در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی، از طریق شماره‌ی ۰۹۰۵۴٣٠٩۴٨۴ با دادسرای جرائم امنیت اخلاقی در میان بگذارید.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: فساد فحشا امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.   به گزارش ایسنا، افشین محمدی دره شوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.   وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.   محمدی دره شوری با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.   طی روز‌های اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت با الکل ۲۹ پزشک در شیراز منتشر شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

دیگر خبرها

  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳