Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمود ترفع درباره نرم افزار راهنمای جامع اتوبوسرانی تهران اظهارداشت: سامانه Tehran Bus از سال 92 تاکنون راه اندازی شده است و با نصب این نرم افزار بر روی گوشی‌های تلفن هوشمند خود اعم از اندروید، ios، و از طریق GPS تلفن همراه، امکان یافتن نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها و خطوط عبوری از آنها در شعاع یک کیلومتری برای کاربران فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از این طریق برنامه های زمانبندی خطوط و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌های انتخابی و نمایش مسیر را مطلع شوند و همچنین امکان ارسال نظرات و پیشنهادات در خصوص کیفیت خدمت رسانی را به شهروندان می‌دهد.

به گفته ترفع این سیستم ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تهران در این ایام که پایتخت با شیوع بیماری کرونا مواجه است و جلوگیری از هرگونه تجمع یکی از راه های مقابله با آن و کاهش انتشار ویروس است، خواهد بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اطلاع رسانی مناسب برای استفاده از این نرم افزار تصریح کرد: به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان گرامی در این خصوص، استیکرهای رنگی به ابعادA3 جهت معرفی این نرم افزار تهیه و در داخل تمامی اتوبوس های بخش عمومی و خصوصی  نصب شده است که شهروندان می‌توانند با اسکن کد QR حک شده برای این این پوستر ها به لینک دانلود متصل و عملیات نصب نرم افزار را انجام دهند.

ترفع با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تمام اتوبوس‌ها دستگاه‌های GPS نصب شده است، یادآور شد: شهروندان که دسترسی به تلفن هوشمند ندارند نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 2000111 از امکان یافتن نزدیک‌ترین ایستگاه و برنامه زمان‌بندی رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اتوبوسرانی تهران شهرداری کرونا نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کامران ایمانی فولادی اعلام کرد: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود