Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@11:58:05 GMT

احتمال پایین انتقال کرونا از طریق نان های حجیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۴۵۱۲

احتمال پایین انتقال کرونا از طریق نان های حجیم

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم گفت: پخت نان‌ حجیم با ماشین آلات نیمه اتوماتیک، احتمال انتقال کرونا را پایین می‌آورد.

 

به گزارش پول نیوز، محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی درباره شایعه‌ منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر امکان انتقال ویروس کرونا از طریق  نان‌ اظهار کرد: در مراحل پخت نان‌های حجیم، بیشتر از ماشین‌آلات نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود و حضور دست در این فرایند بسیار کمرنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه مشکلی برای خرید و استفاده از این نوع نان در شرایط حال حاضر در کشور وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی ادامه داد: برای پخت نان‌های حجیم، تمام موازین بهداشتی رعایت می‌شود.

کرمی در ادامه بیان کرد: بازرسان این اتحادیه، به صورت شبانه‌روزی بر این واحد‌ها نظارت دارند، همچنین مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این صنف می‌توانند آن را به اتحادیه گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موضوع مورد نظر رسیدگی شود.

نان‌های حجیم و احتمال انتقال ویروس کرونا

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با تأکید بر این موضوع که در تولید و تهیه نان‌های حجیم موارد بهداشتی به بهترین نحو رعایت می‌شود، گفت: چون برای تهیه این نوع نان از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود، دخالت دست در آن بسیار کمتر است.

کرمی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با مدیریت صحیح می‌توان بر شیوع  ویروس کرونا غلبه کرد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در ادامه گفت: نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان هستند که با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نان های حجیم ویروس کرونا اتحادیه نانوایان پول نیوز رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی نان های حجیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2