Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: جلوگیری از ورود خودرو به داخل آرامستان‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا (پنجشنبه - ۲۲ اسفند) به جمعه غریبان معروف است، گفت: بر اساس تصمیم مسوُولان ارشد استان، از ورود و تردد هرگونه خودرو در داخل آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیری تصریح کرد: این ممنوعیت تردد خودروها تنها منحصر به باغ فردوس کرمانشاه نبوده و در کل آرامستان‌های سطح استان اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حتی در صورت نیاز ممکن است در برخی خیابان‌های منتهی به باغ فردوس کرمانشاه از جمله بخشی از بزرگراه امام (ره)، بلوار کیهانشهر و بلوار شهید امجدیان محدودیت ترافیکی اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت ورود خودرو به آرامستان‌ها از ابتدای صبح فردا اعمال می‌شود، از شهروندان خواست تا از مراجعه و اصرار برای ورود به بهانه همراه داشتن فرد مسن و یا کودک شیرخوار و خردسال خودداری کنند.

سرهنگ شیری در پایان به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در چنین مراکزی که دارای ازدحام جمعیت است، خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۵۱ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۶ نفر از آنان فوت کردند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۶۱ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۶۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۲۲ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، ۶ بیمار در سنقر، هفت بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۲ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بزرگراه بیمارستان پلیس راهور خودرو وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ۲ بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!

تصاویری از اقدام زیبای یک پلیس راهور منتشر شده که خودش برای باز کردن راه خودروها دست به کار شده است.

کد خبر 750696

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • چالوس یک طرفه شد