Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات وزنه برداری خراسان شمالی ادعا کرد: درخواست تشکیل مجمع فوق العاده برای برکناری من به این دلیل است که در انتخابات به علی مرادی رای نداده ام.

حسین محراب در گفتگو با ایسنا درباره ی تشکیل مجمع فوق العاده برای برکناری او از هیات وزنه برداری خراسان شمالی مدعی شد: من جزو هیات هایی بودم که در انتخابات فدراسیون شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان گفتند انتخابات سالم است و کسی از اینکه روسای هیات ها به کدام فرد رای داده اند، با خبر نمی شود. اما الان علی مرادی رییس فدراسیون متوجه شده است چه کسانی به او رای نداده اند و دنبال برکناری آنها است. واقعیت این است من در انتخابات به دلیل عدم موفقیت فدراسیون در سال های گذشته به آقای مرادی رای ندادم و الان هم دارم چوب همان را می خورم.

 او در ادامه ادعا کرد: ابتدا سراغ تغییر رییس هیات خراسان جنوبی رفتند بعد به دنبال تغییر در خراسان رضوی بودند که اعضای مجمع همکاری نکردند الان هم سراغ من آمده اند. ابتدا مدیرکل ورزش  و جوانان استان خراسان شمالی پشت من در آمد چون از من راضی بود و حتی می گفت در یک سال گذشته به اندازه ۱۰ سال کار کرده ام اما بعد نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به من گفتند خودم بیایم استعفا بدهم تا مجمع فوق العاده برگزار نشود. تعدادی از اعضای مجمع هم نمی خواستند نامه درخواست مجمع فوق العاده را امضا کنند اما به آنها وعده حضور در تیم ملی را داده اند. 

محراب در پاسخ به این پرسش که در صورت برگزاری مجمع فوق العاده چه کار می کند، تصریح کرد: من حرفهایم را در مجمع می زنم. در نامه عنوان شده کم کاری کرده ام. من در تمام مسابقات امسال شرکت کرده ام. در استان هالتر نداشتیم و من خریداری کرده ام. هیات های شهرستان ها را فعال کرده‌ام. آیا تمام این اقدامات کم کاری است؟ من حتی به وزیر ورزش و استاندار خراسان شمالی هم نامه نوشته ام.  

نامه به وزیر ورزش نامه به شجاعی استاندار خراسان شمالی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري مجمع فوق العاده خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی