Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:57:20 GMT

پلمپ مجدد یک کافه رستوران متخلف در شمال پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۱۴۶

پلمپ مجدد یک کافه رستوران متخلف در شمال پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: هفدهم اسفند ماه، مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشراف اطلاعاتی و رصد فنی، به برخی تحرکات هنجارشکن در رستورانی در حوالی خیابان ملاصدرا مواجه شدند که سریعاً برای بررسی دقیق‌تر موضوع اقدام به بازدید صنفی از این رستوران، کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کافه رستوران در ماه‌های گذشته نیز پرونده مفتوحی را به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی در پلیس نظارت بر اماکن عمومی داشته است، افزود: در بازدید صورت گرفته، تخلفات این واحد صنفی مشخص شد و متصدی این واحد بار دیگر بدون توجه به مقررات صنفی، با فراهم کردن زمینه شرب خمر و انجام برخی تحرکات هنجارشکن سبب جریحه دار شدن عفت عمومی و توهین به هنجارها و ارزش‌های اسلامی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود، بلافاصله با هماهنگی و اخذ دستور قضائی، محل مذکور مجدداً پلمب، متصدی متخلف این واحد صنفی نیز دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه تا کنون چندین مرحله به متصدیان صنوف هنجارشکن، در طول اجرای طرح‌های نظارتی گذشته، تذکراتی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات صنفی داده شده است، خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز عده کمی از متصدیان واحدهای صنفی نسبت به اجرای قوانین صنفی در محل کسب خود، بی تفاوت هستند، لذا به متصدیان اینگونه واحدهای صنفی متخلف مجدداً تذکر می‌دهیم که پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 4875773

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر مرادی پلمب واحد صنفی دستگاه قضایی پلیس اماکن شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آتش نشانی آلودگی هوا نوروز قوه قضاییه روز درختکاری دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی