Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،در چند روز اخیر بیش از 300 داروخانه، 96 تجهیزات پزشکی و یک سوپر مارکت و 40 شرکت توسط بازرسی این معاونت بازدید شد که 25 واحد متخلف شناسایی و 3 مورد پلمپ و مابقی نیز به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص نحوه بازرسی معاونت غذا و دارو بر عرضه لوازم حفاظتی با بیان اینکه این معاونت سیستم نظارت مستقلی دارد، گفت: در چند روز اخیر بیش از 300 داروخانه، 96 تجهیزات پزشکی و یک سوپر مارکت و 40 شرکت توسط بازرسی این معاونت بازدید شد که 25 واحد متخلف شناسایی و 3 مورد پلمپ و مابقی نیز به تعزیرات معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شیران با بیان اینکه تاکنون واحدی که تحت نظارت این سازمان احتکار کرده باشند نداشتیم، ادامه داد: کالاهایی که از طریق سازمان های دیگر ضبط شده باشد توسط دادگاه به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کمبود ژل ضد عفونی کننده وجود ندارد، گفت: در روزهای اخیر به 20 واحد مجوز تولید ژل ضد عفونی کننده داده شده که بتوانند این محصولات را تولید کنند که بجز 6 مورد ما بقی شرکت ها محصولات خود را تولید کردند که در سطح وسیعی در داروخانه های استان توزیع شده است.

دکتر شیران ادامه داد: علاوه بر این شرکت های توزیع رسمی دارویی در کشور محموله های بسیاری را در استان توزیع کردند و در خصوص ژل ضد عفونی کننده دسترسی مردم همگانی شده است و توزیع آن برای اشباع بازار ادامه دارد.

معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران به توزیع ماسک اشاره کرد و گفت: اولویت وزارت بهداشت در حوزه ماسک و دستکش برطرف کردن نیازهای مراکز درمانی می باشد و دغدغه این وزارتخانه تامین نیاز پرستاران و واحدهای تخصصی است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با موسساتی که در استان وجود داشتند و می توانستند در تولید ماسک کمک کنند قرار داد بسته که در این زمینه فعال هستند.

دکتر شیران با بیان اینکه تهیه ماسک نیازمند مواد اولیه است،گفت: تهیه مواد اولیه تولید ماسک و هدایت آن به سمت کارگاه ها یک فرایند زمان بر است.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه ای که در زمینه ماسک به استان مازندران داده شده خیلی کمتر از نیاز ما است، افزود: کارخانجات تولیدی در کشور می توانند 1.5 میلیون ماسک روزانه تولید کنند که سهم ان برای مازندران به اندازه کافی نیست و برای دسترسی مردم تنها در یک استان کفایت می کند بنابراین آن را با اولویت مراکز درمانی تقسیم کردند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیچ تحت نظارت معاونت احتکار دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران غذا و دارو معاون غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴