Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاوران و افراد نزدیک رئیس جمهوری آمریکا از عادت او برای دست دادن با افراد در هنگام ملاقات با وجود شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از سی ان ان، یک مقام نزدیک به کارگروه ویژه ویروس کرونا در آمریکا گفت که عادت ادامه دار ترامپ در دست دادن با افراد دیگر باعث نگرانی مقامات بهداشتی شده که مایلند او تا زمانی که کارشناسان پزشکی خطر ویروس کرونا را رفع شده نمی‌دانند، از انجام این کار اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس، معاون ترامپ به توصیه پزشکان برای عدم ابتلا به این ویروس از دست دادن خودداری می‌کند. اما پنس گفت که در جریان جلسه روز سه شنبه کارگروه کرونا با دیگران دست داده است.

وی در پاسخ به سؤالی در این باره گفت: همانطور که رئیس جمهوری گفت، در حوزه کاری ما زمانی که کسی دستش را به سمت شما دراز می‌کند شما نیز با او دست می‌دهید، و من نیز انتظار دارم رئیس جمهور به این کار ادامه دهد. من نیز به این کار ادامه می‌دهم.

ترامپ در برنامه هفته گذشته فاکس نیوز با بیان اینکه او یک سیاستمدار است به عادت دست دادن با دیگران ادامه داد.

از سوی دیگر 3 مشاور ترامپ، که یکی از آنها در داخل کاخ سفید و دو نفر دیگر خارج از بدنه دولت هستند با مشاهده رفتار اخیر ترامپ این پرسش را مطرح کرده‌اند که آیا رئیس جمهوری آمریکا شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته یا نه. دو مشاور او معتقدند پافشاری به استایل سیاسی روش مناسبی برای مدیریت این بحران نیست.

یک منبع نزدیک به کاخ سفید که در روزهای اخیر با ترامپ در ارتباط است گفت که او درحال حاضر بیش از هرچیزی نگران پوشش خبری شیوع این بیماری است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا دست دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از گاف‌های بی‌پایان

به گزارش جماران، از هر ۱۰ آمریکایی، چهار نفر (۴۰ درصد) فکر می‌کنند که «جو بایدن» در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نمی‌تواند دوره دوم ریاستش را به اتمام برساند و احتمالا در دفتر کارش فوت خواهد کرد.

 

حجم ویدیو: 19.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد