Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:28:41 GMT

امضای طومار ١٠ هزار نفری برای محدودیت سفر به فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۴۷۴

امضای طومار ١٠ هزار نفری برای محدودیت سفر به فارس

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر رضا مصباحی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دامنه فعالیت کرونا و شیوع این بیماری بسیار زیاد است، بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در استان فارس هنوز به گستردگی استان‌های شمالی کشور نیست از این رو برای اینکه وضعیت فارس همچون استان‌های شمالی نشود لذا باید محدودیت‌هایی در سفر به استان لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان رجایی شیراز اضافه کرد: جمعی از فعالین حوزه سلامت در استان فارس برای اینکه این استان و وضعیتش همچنان استان‌های شمالی نشود از استاندار فارس تقاضا دارند تا محدودیت‌های شدید سفرهای درون شهری و برون شهری در استان در نظر گرفته شود البته در کنار محدودیت‌های سفر تجمع‌های استان نیز به کلی ملغا گردد.

گفتنی است در این طومار بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی در استان فارس امضای خود را مرقوم کرده و خواستار ایجاد محدودیت‌های شدید سفر در فارس به علت شیوع بیماری کرونا شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس بیمارستان جامعه پزشکی سفر محدودیت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی