Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:04:35 GMT

لغو جام‌های روستایی همدان در نوروز ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۴۷۹

لغو جام‌های روستایی همدان در نوروز ۹۹

عباس قهرمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله جام های روستایی سطح استان با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار برگزار شده است اما امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری داده نمی شود.

وی اضافه کرد: از هیات ورزش های روستایی و عشایری و نیز دهیاران خواسته شده تا نسبت به لغو تمامی فعالیت های ورزشی در روستاها اقدام لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی بیان کرد: روستاها از شیوع ویروس کرونا ایمن نیستند و برای پیشگیری از فراگیری آن عزم همگانی لازم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان خاطرنشان کرد: همچنین تمامی سالن ها و زمین های ورزشی سطح روستاها تا پایان سال تعطیل هستند و این روند به احتمال زیاد در ایام نوروز هم تمدید شود.

وی گفت: دستگاه ورزش و جوانان استان تابع دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و هماهنگی لازم را نیز با وزارت ورزش داریم.

قهرمانی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر کرونایی شدن ورزشکاران همدانی دریافت نشده است، گفت: خوشبختانه سلامت جامعه ورزش با رعایت نکات پیشگیری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش استان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز مکان های ورزشی خود را در اختیار ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا قرار دهد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره تازه ترین آمار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و ۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲ هزار و ۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

 از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا امروز نتیجه آزمایش ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در همدان مثبت بوده است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ویروس کرونا همدان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ویروس کرونا همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان