Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:10:23 GMT

آی‌پهباد، اولین فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و هلی شات

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۸۵۰

آی‌پهباد، اولین فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و هلی شات

آی‌پهباد یک فروشگاه تخصصی در زمینه کوادکوپتر و انواع هلی شات است که بیش از ۱۰ سال است که از فعالیتش می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آی پهباد، این مجموعه در ابتدا کار خود را در زمینه‌ی اختراعات صنعت ربات‌های پرنده آغاز کرد. جمعی از دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک و هوا فضا گرد هم آمدند تا طرحی‌های خود را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان (سال ۱۳۸۹) آی‌پهباد فروشگاه نبود و صرفا یک تیم تحقیقاتی در زمینه پهپادهی تصویربرداری بود. پس از گذشت چند سال و ارایه‌ی پروژه‌های موفق توسط آی‌پهباد، در سال ۱۳۹۴ اولین فروشگاه آنلاین فروش کوادکوپتر و هلی شات در ایران با نام iPahbad تاسیس شد.

فروشگاه آی‌پهباد و محصولات

این فروشگاه آنلاین دارای محصولات متنوع در محدوده قیمت‌های متفاوتی می‌باشد. از کوادکوپترهای مبتدی و آموزشی برای کودکان گرفته تا کوادکوپترهای حرفه‌ای و هلی شات های تخصصی برای تصویربرداری‌های سینمایی و مستند سازی. بازه تنوع محصولی و قیمتی در iPahbad باعث می‌شود تا همه‌ی افراد بتوانند دنیای پرواز با ربات‌های پرنده را تجربه نمایند. اگر قصد خرید کوادکوپتر دوربین دار و حرفه ای یا سرگرمی و اسباب بازی را دارید، می‌توانید به وبسایت فروشگاهی آی‌پهباد سر بزنید.

خدمات پس از فروش

کوادکوپترها نیز مانند تمامی محصولات هوشمند و پیشرفته، نیازمند ارایه‌ی خدمات پس از فروش و همینطور تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی هستند. پس از خرید کوادکوپتر از آی‌پهباد، شما عضو باشگاه مشتریان خواهید شد و امکان تهیه‌ی تمامی قطعات یدکی و لوازم جانبی را با ضمانت موجودی کالا و تضمین سلامت و ضمانت کالا را خواهید داشت. همچنین تعمیرات تخصصی توسط تیم ویژه‌ی آی‌پهباد و تکنسین‌های با تجربه انجام خواهد شد. این مجموعه یک تعمیرکار خبره دارای مدرک تعمیرات مالتی‌روتور از DJI و دو دستیار دارد.

قیمت خرید کوادکوپتر

در بسیاری از موارد دیده شده که قیمت خرید کوادکوپترها تفاوت دارند و این محصولات با نرخ‌های متفاوتی عرضه می‌شود. چندین دلیل وجود دارد که باعث شده اینگونه اختلاف‌ها بوجود آید. در ابتدا باید بگوییم شما بصورت مستقیم و بدون واسطه کوادکوپتر خود را از iPahbad تهیه خواهید کرد. آی‌پهباد نمایندگی فروش چهار برند معتبر جهان است و شما با تضمین بهترین قیمت خرید کوادکوپتر خود را تهیه خواهید کرد. خاطر نشان می‌شود که صرفا انتخاب این فروشگاه بدلیل قیمت مناسب کاری اشتباه است و موارد بسیار مهمی در انتخاب فروشگاه تاثیرگذار هستند. امروزه در صنعت فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پس از فروش اولویت اول انتخاب یک فروشگاه است و پس از آن، قیمت یک معیار برای خرید از یک فروشگاه خاص است. فروش محصول بدون خدمات پس از فروش، می‌تواند مشتری را بشدت متضرر کند

نکات خرید و انتخاب فروشگاه

در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی، کالاهی متفاوتی توسط فروشگاه‌های مختلف ارایه می‌شوند. اما از کدام فروشگاه‌ها باید خرید کرد؟ در اینجا باید یک نکته‌ی کلی را با آورن یک مثال توضیح دهیم.

تصور کنید شما قصد خرید یک خودکار را دارید. واقعا آیتمی که باید برای شما اهمیت داشته باشد، فقط قیمت تمام شده‌ی تهیه آن خودکار است. زیرا کالای شما حساس نیست و نیاز به خدمات پس از فروش و یا قطعات نخواهد داشت و از همه مهم‌تر یک وسیله‌ی غیر الکترونیکی و مکانیکی است که کاملا مصرفی است و پس از مدت کوتاهی تمام می‌شود.

حال تصور کنید شما قصد خرید یک گجت تخصصی و پیشرفته مانند هلی شات را دارید. این وسیله‌ی های-تک قطعا نیاز به قطعات اورجینال و خدمات دارد. ربات‌های پرنده امکان دارد توسط خطای انسانی هدایتگر، تصادف کنند. پس از تصادف سقوط خواهند کرد و در عین ناباوری ممکن است خسارت بسیار بالایی ببیند. بنابراین اهمیت انتخاب یک فروشگاه تخصصی در این زمنه بسیار ملموس است.

آی پهباد چه کوادکوپترهای را به شما پیشنهاد می‌کند؟

در بازار انواع کوادکوپتر اسباب بازی از ۲۰۰ هزار تومان تا کوادکوپترهای صنعتی و پیشرفته با قیمت ۴۰۰ میلیون موجود هست. برندها و شرکت های مختلفی در زمینه تولید پهپاد تجاری فعالیت می کنند. که مهمترین آنها کمپانی دی جی آی می باشد که بیش از ۷۰ درصد بازار پهپادهای تجاری را در اختیار دارد. پس انتخاب یک کواد کوپتر خوب با قیمت مناسب بستگی به کار و هدف شما از خرید کوادکوپتر دارد.

باید مشخص کنید برای چه کاری می خواهید پهپاد خریداری کنید؟

اگر می خواهید برای اسباب بازی و سرگرمی کواد کوپتر خرید کنید ما به شما محصولات SYMA را پیشنهاد می کنیم. که از ۲۰۰ هزارتومان تا ۴ میلیون تومان در آی پهباد موجود هست. جهت دریافت مشاوره و خرید با متخصصین آی پهباد تماس بگیرید.

هر چند کوادکوپتر اسپارک ساخت کمپانی DJI نیز گزینه بسیار خوبی به لحاظ قیمت و کیفیت می باشد.

چنانچه هدف شما از خرید کوادکوپتر برای فیلمبرداری و مسافرت هست.

شما باید هزینه های خود را در نظر بگیرید و به سراغ محصولات بالای ۴ میلیون قیمت باشد. مثل کوادکوپتر Bugs ۴W و یا باگز ۵ یا باگز ۳pro  گزینه های پیشنهادی ما از این برند هستند.

اگر کیفیت و توان پرواز و دوربین هلی شات برای شما مهم هست پس باید به سراغ محصولات دی جی آی بروید. هر چند قیمت آنها بالاتر هست. مثلا مویک پرو، یا هلی شات DJI Mavic Mini که سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است.

چنانچه هدف شده از خرید پهپاد برای آتلیه و فیلمبرداری حرفه ای است.

باز هم باید به سراغ محصولات دی جی آی بروید. کوادکوپتر های دوربین پیشرفته مانند مویک ۲ پرو، فانتوم ۴ پرو v۲ که قیمت آنها بالای ۲۰ میلیون می باشد. و از توان پرواز بالای ۲۰ دقیقه برخوردارند.

البته بعضی از عکسان و فیلمبرداران حرفه ای می توانند از محصولات قویتر دی جی آی مثل اینسپایر ۱ یا اینسپایر ۲ استفاده کنند. که قیمت آنها بالای ۶۰ میلیون در بازار می باشد.

گروه آخر شرکت های تبلیغاتی و فیلم برداری صنعتی می باشد. که محصولات قدرتمند مثل اینسپایر، ماتریس ۲۰۰ یا ماتریس ۶۰۰ را می توانند سفارش دهند.

قبل از هر گونه اقدام برای خرید کوادکوپتر یا هلی شات پیشنهاد می‌کنم جهت دریافت مشاوره لازم با متخصصان فروشگاه اینترنتی آی پهباد  https://ipahbad.com تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آی پهباد فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر هلی شات خدمات پس از فروش یک فروشگاه ی آی پهباد دی جی آی حرفه ای هلی شات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان

خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آنها در جهت اجرای کامل برگزار شد.

وی افزود: کمیسیون از ابتدای دوره فعالیت خود در مجلس یازدهم موضوع سامانه املاک و اسکان را پیگیری کرده و این حکم قانونی که از سال ۱۳۹۴ یعنی زمان تصویب ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اجرایی نشده بود، در مراحل اولیه و استقرار سامانه اجرا شد. پس از آن در مراحل مختلف و با تشکیل جلسات تخصصی و با حضور دستگاه‌های مرتبط وظایف هر دستگاه در تعامل با سامانه املاک و اسکان پیگیری و احکام آئین نامه‌ها و مقررات اجرا شدند.

 ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد

خضریان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و اعضای کمیسیون به ریاست حجت‌الاسلام پژمانفر برگزار شد، ابتدا مدیران سامانه گزارشی از آخرین وضعیت سامانه را ارائه کردند و بر اساس گزارش‌های اعلامی تا به حال ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد که اخطار‌های لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است و با اتصال سامانه خودنویس، اطلاعات مؤجران و مستأجران نیز به این سامانه متصل شده است. همچنین در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است و در حال حاضر محل سکونت اصلی ۷۵ میلیون کد ملی بر مبنای کدپستی در سامانه مذکور احصاء شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد و سازمان ثبت احوال نیز مکلف شد، اقدامات اولیه برای ارائه خدمات چهارگانه خود یعنی تولد ازدواج طلاق و وفات از طریق تعیین محل اقامت توسط سامانه املاک را انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد اقدامات دستگاه‌های اجرایی به دقت توسط این کارگروه رصد شده و در صورت استنکاف دستگاه‌ها از انجام تکالیف قانونی خود، این موارد ضمن ارجاع به مرجع قضایی، مطابق قانون برای اقدامات نظارتی به کمیسیون اصل نود ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو