Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند گفت:به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس وجلوگیری از تجمع متقاضان برای امور اداری و بانکی و تحویل مسکن مهر تمام امور مربوطه الکترونیکی شده است و نیاز به حضورفیزیکی نیست. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

محمدمراد مانگشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در پرند درباره اقدامات الکترونیکی شرکت عمران پرند به منظور پیشگیری ازشیوع کرونا ویروس اظهارداشت: متاسفانه با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور به‌خصوص تهران و شهرستان‌های حومه و اینکه شهر پرند همانند شاهراهی بین این شهرها است و حضور متقاضیان مسکن مهر در پرند با توجه به روزهای پایانی سال و سیر اقدامات اداری و بانکی برای تحویل مسکن مهر خود و نگرانی افزایش سود تسهیلات بانکی بانک مسکن از 4 درصد به 18 درصد در صورت عدم تحویل مسکن و کارت اقساط به کارگزاری مسکن مهر پرند مراجعه می‌کنند و در پی آن تجمعات و ازدحام ایجاد می‌شود که این شرایط شیوع کرونا ویروس در بین شهروندان را فراهم می‌کند و در همین راستا شرکت عمران شهر پرند، دو اقدام متناسب با این شرایط را برای حفظ و افزایش سلامت هموطنان و متقاضیان لحاظ کرده است که به آنها اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند نسبت به جلوگیری از تجمعات امور اداری و بانکی متقاضیان مسکن مهر و حفظ سلامت آنها در مقابله با شیوع کرونا ویروس گفت: متقاضیان مسکن مهری که تاکنون واحد‌های خود را تحویل نگرفته اند می توانند با ورود به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس https://e-parand.ir  و وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود، قبل از مراجعه به کارگزاری از بدهی واحد خود مطلع و مطابق دستورالعمل نسبت به پرداخت بدهی اعیان و اجاره واحد خود اقدام نمایند و منتظر پیامک تحویل واحد باشند.

 وی نسبت به چگونگی ارائه خدمات الکترونیکی سامانه افزود: متقاضیان مسکن مهر می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات، استعلام بدهی واحد مسکن مهر، پرداخت الکترونیکی بدهی واحد، محاسبه و پرداخت اجاره عرصه مسکن مهر، اطلاع از آخرین وضعیت مسکن مهر و نوبت‌دهی غیرحضوری و الکترونیکی بهره‌مند شوند.

مانگشتی در ادامه گفت: من بعد هرگونه پاسخ‌گویی با رعایت و ارائه رسید نوبت‌دهی سامانه‌ای از طرف متقاضیان امکان‌پذیر است و برحسب همین نوبت‌دهی خدمات به متقاضیان ارائه خواهد شد و این اقدام محدودیت نیست بلکه صرفاً جهت رفاه حال و حفظ سلامت شهروندان و توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی عمومی و فردی از شیوع کرونا ویروس لحاظ شده است.

وی درباره افزایش نرخ سود تسهیلات بانکی بانک مسکن برای مسکن مهر از 4 درصد به 18 درصد متقاضیانی که واحد خود را تحویل نگرفته‌اند بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از تجمع و ازدحام و حضور فیزیکی متقاضیان در کارگزاری مسکن مهر پرند این بخشنامه تا پایان فروردین سال 99 به تعویق می‌افتد و اگر شرایط عادی شد که متقاضیان نسبت به امور اداری و بانکی اقدام کنند و در غیر این‌صورت و ادامه شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس این مهلت تمدید می‌شود و متقاضیان نگران نباشند و به کارگزاری شرکت عمران پرند مراجعه نکنند و ما شرایط را درک می کنیم و با شهروندان عزیز کنار می آییم و سلامت شهروندان اولویت کار ما است و هیچ جای نگرانی نیست.

این مسئول مسکن مهر پرند در پایان تاکید کرد: از شهروندان و متقاضیان مسکن مهر شهر پرند درخواست می‌کنم با مراجعه به سامانه الکترونیکی و مشاهده آخرین وضیعت مسکن مهر خود از حضور فیزیکی و ایجاد ازدحام در کارگزاری مسکن مهر پرند خودداری کرده و در منازل خود بمانند و با رعایت نکات بهداشتی عمومی و فردی در حفظ سلامت خود کوشا باشند و هیچ نگرانی از مسکن مهر خود و بخشنامه‌ها نباشند ما کنار آنها هستیم و فقط به فکر حفظ سلامت خود و خانواده و در نهایت سلامت جامعه باشند.

انتهای پیام/ ت

R1338/P/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متقاضیان مسکن مهر شیوع کرونا ویروس شرکت عمران پرند اداری و بانکی مسکن مهر پرند تحویل مسکن حفظ سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد