Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:23:16 GMT

سارقان قدیمی سابقه‌دار در دستان پلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۹۱۳

سارقان قدیمی سابقه‌دار در دستان پلیس

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری یکی از قدیمی‌ترین سارقان سابقه‌دار در تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۲ شامگاه شنبه هفدهم اسفند ماه مأموران گشت پیشگیری کلانتری در خیابان دماوند با خودروی پیکان وانتی که به صورت یکطرفه به سمت تهرانپارس در حال حرکت بود را مشاهده کردند و با توجه به مرموز بودن ماجرا مأموران جلوی خودرو را گرفتند اما راننده بدون توقف و پس از برخورد با خودروی پلیس، درحالیکه گلگیر و در خودروی پلیس تخریب شده بود راننده پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران به تعقیب خودروی پرداختند و راننده در مسیر فرار با یک خودروی پژو ۲۰۶ نیز برخورد کرد و سعی بر فرار داشت که مأموران پس از شلیک چند تیر هوایی به سمت خودروی وانت تیراندازی کردند که یکی از گلوله‌ها به قسمت باک بنزین هدف قرار گرفت و راننده به ناچار خودرو را متوقف و با پای پیاده شروع به فرار کرد.

این مقام پلیسی ادامه داد: یکی از مأموران با برداشتن کپسول آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آتش کرد و یکی از افسران به تعقیب مرد جوان رفت که متهم پس از حضور در یک خانه از مسیر پشت بام به فرار خود ادامه داد تا اینکه مأمور پلیس با تیراندازی‌های هوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: در بررسی‌ها مشخص شد متهم یکی از سارقان حرفه‌ای و دارای ۱۵ فقره سرقت است که دو برادر این متهم نیز به جرم سرقت در زندان هستند و ناصر که به تازگی از زندان آزاد شده در اولین نقشه سرقتش دستگیر می‌شود.

وی افزود: متهم در بازجویی‌ها ادعا کرد که قصد داشته پس از سرقت خودروی وانت با آن کار کند که دستگیر شد.

سرهنگ شریفی مقدم گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس سارق سارقان سارق سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند