Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:23:18 GMT

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در تعقیب و گریز پلیسی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۸۳۲۹

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ضرغام آذین گفت: شامگاه دوشنبه نوزدهم اسفند ماه مأموران گشت نامحسوس کلانتری در میدان صنعت خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ که بخشی از شماره پلاک خودرو مخدوش شده بود را مشاهده کردند و دستور ایست برای راننده صادر شد.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد و تصمیم به فرار گرفت و در این تعقیب و گریز پلیسی، مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ابتدا چند تیر هوایی شلیک کردند اما وقتی دیدند راننده قصد تسلیم شدن ندارد لاستیک خودروی پژو ۴۰۵ هدف گلوله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران پس از ۴۰ دقیقه در بلوار مرزداران موفق به توقف خودرو شده و دو سرنشین خودرو را که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند و در بازرسی از خودرو متهمان آلات و ادوات سرقت از قبیل تیغ اره و قیچی آهن‌بر که برای شکستن قفل‌ها از آن استفاده می‌کردند به دست آوردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این خودرو نیز چند روز قبل از شهر کرج به سرقت رفته است و یکی از متهمان دارای ۱۱ سابقه زندان و دیگری ۵ فقره سابقه زندان دارد که هر یک ۴ سال و یک سال و نیم در زندان بودند و پس از آزادی دست به سرقت از اماکن عمومی می‌زنند که برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ آذین در پایان گفت: شهروندان با مجهز کردن خانه‌هایشان به درهای کشویی با قفل‌های کتاب محکم می‌توانند مسیر ورود دزدان را برای اجرای نقشه‌هایشان بگیرند.

کد خبر 4875830

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت تعقیب و گریز اموال سرقتی ماموران انتظامی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار نوروز آتش نشانی دستگیری سارق آلودگی هوا قوه قضاییه روز درختکاری سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان