Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:34:42 GMT

چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت + فیلم‌

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۸۶۸۱

چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت + فیلم‌

‍‍‍‍‍‍

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهربا اشاره به پهلوگیری چهارمین کشتی حامل کالای اساسی در بوشهر گفت: با این کشتی، تاکنون مجموعا ۴۵ هزار تن برنج امسال در اسکله بندر بوشهر تخلیه شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سعید زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه امروز چهارمین کشتی حامل کالای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت اظهار داشت: پس از 6 سال توقف در  تخلیه محموله‌های کشتی‌های کالای اساسی در بندر بوشهر، امسال تاکنون 4 کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته و کالاهای آن تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد کشتی‌های حامل کالاهای اساسی بر رونق اقتصادی استان بوشهر افزوده است افزود: تردد این کشتی‌ها در بندر بوشهر استمرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون مجموعا 45 هزار تن برنج امسال در بندر بوشهر تخلیه شده است خاطرنشان کرد: این محموله‌ها در انبارهای استان بوشهر نگه‌داری و بر اساس سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به عملیات لایروبی کانال دسترسی به بندر بوشهر تصریح کرد: با تکمیل عملیات لایروبی زمینه پهلوگیری، تخلیه و بارگیری کشتی‌های 30 تا 50 هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود.

34 هزار تن کالای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شدسومین کشتی حامل کالای اساسی به‌زودی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد4 کشتی محموله کالاهای اساسی به وزن 40 هزار تن در بندر بوشهر تخلیه می‌شود

وی از پهلوگیری مواد ضدعفونی و بهداشتی علیه ویروس کرونا در بندر بوشهر خبرداد و بیان کرد: فعالان اقتصادی و بازرگانان در عرصه تامین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا نقش مهمی ایفا می‌کنند که علاوه بر خرید تولیدات داخلی، نسبت به واردات مواد ضدعفونی کننده و ماسک اقدام کردند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اساسی در بندر بوشهر بندر بوشهر تخلیه حامل کالای اساسی بندر بوشهر پهلو کالای اساسی کشتی حامل هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت