Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، حامد علیجانی مدیرعامل شرکت ساولان لویی ارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود مواد ضدعفونی کننده و رفع نیاز بازار، این شرکت ضمن تغییر کاربری دستگاه های خود خط تولید ویژه محلول ضدعفونی کننده با قابلیت تولید روزانه نزدیک به ۲۰ هزار عدد از این محلول را راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیجانی افزود: این محلول ها در ظرف های شربتی در اندازه های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۲۳۰ میلی می باشد و از هفته دیگر در اندازه ۹۰۰ میلی نیز تولید می شود.

وی در خصوص سطح توزیع این محلول ها گفت: این مواد در بازارهای محدوده شهرستان جلفا مرند و تبریز توزیع می گردد.

شرکت ساولان لویی ارس پیش از این در زمینه فرآورده های آرایشی بهداشتی نظیر اسپری خوشبو کننده بدن و محیط فعالیت می نمود.

گفتنی است طی چند روز اخیر  در راستای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسریع در امر تولید و تامین ملزومات بهداشتی، برای ۴ شرکت جهت تولید ملزومات بهداشتی گواهی و مجوز تولید از سوی مدیریت صنایع و مجوز بهداشتی آن از سوی مدیریت غذا و داروی ارس صادر شده است.

48

کد خبر 1363632

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه