Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:14:55 GMT

ثبت دو هزار و ۱۵۴ مورد شکایت از اصناف

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۷۷۳

ثبت دو هزار و ۱۵۴ مورد شکایت از اصناف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعادت الله حسن زاده مسئول ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از اجحاف و سوء استفاده در حق مردم ستاد خبری ۱۲۴ به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می‌کند.

او افزود: مردم استان امسال تاکنون دو هزار و ۱۵۴ مورد شکایت از روند خدمات رسانی اصناف را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۲۴ ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن زاده اضافه کرد: از این تعداد شکایات دو هزار و ۱۱۶ مورد قابل بررسی بود که در این مدت ۵۰۰ مورد رسیدگی و ۳۴۷ مورد با جلب رضایت شاکی مختومه شده است.

او ادامه داد: مردم از روش‌های موجود شامل تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه ثبت شکایات ۱۲۴ و همچنین به صورت حضوری می‌توانند شکایات خود را مطرح کنند.

حسن زاده گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مشارکت مردم در اعلام تخلفات صنفی از طریق ستاد خبری ۱۲۴ دو برابر شده است.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون از ۳۴ هزار و ۹۸۸ واحد‌های صنفی استان بازرسی شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی سامانه ثبت شکایات سازمان صمت مدیریت مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد