Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@14:49:06 GMT

تمدید مجوز همکاری با هواوی برای شرکت‌های آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۰۱۲۱

تمدید مجوز همکاری با هواوی برای شرکت‌های آمریکایی

ایتنا - دولت آمریکا اجازه همکاری با هواوی را برای شرکت‌های آمریکایی تا ۱۵ ماه می تمدید کرده است.

 دولت ترامپ اعلام کرده لیسانس همکاری شرکت‌های آمریکایی با هواوی را تا ۱۵ ماه می (۲۶ اردیبهشت) تمدید می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت بازرگانی آمریکا اجازه نامه موقت تمدید کسب وکار با شرکت هواوی را برای شرکت‌های آمریکایی صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز وزارت بازرگانی آمریکا  اجازه همکاری با هواوی را تا یکم آوریل تمدید کرده بود.

به گفته وزارت بازرگانی آمریکا، این اجازه نامه به کریرهای مخابراتی که برای مناطق حومه شهرها سرویس فراهم می‌کنند، اجازه می‌دهد تا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

هواوی دومین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان و همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات مخابراتی و فناوری 5G در سراسر جهان است.

دولت آمریکا در ماه می ۲۰۱۹ میلادی ادعا کرد فعالیت‌های هواوی تهدیدی علیه امنیت ملی این کشور است و در نتیجه آن شرکت چینی در فهرست سیاه وزارت بازرگانی قرار گرفت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی شرکت های آمریکایی وزارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی