Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:13:24 GMT

سندرز: قصد ندارم از رقابت با جو بایدن کناره‌گیری کنم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۳۶۶

سندرز: قصد ندارم از رقابت با جو بایدن کناره‌گیری کنم

سناتور دموکرات آمریکایی اعلام کرد قصد ندارد از رقابت با معاون رئیس‌جمهور سابق این کشور برای انتخاب نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف دهد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، «برنی سندرز» نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) روز چهارشنبه تأکید کرد که تصمیمی برای کناره‌گیری از رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها -که نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری را مشخص می‌کند- ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور برنی سندرز که در شهر برلینگتون ایالت ورمونت با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، ضمن رد کردن احتمال انصرافش از رقابت‌ با «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا اذعان داشت: «ما داریم در برابر نامزدی شکست می‌خوریم که بسیاری از دموکرات‌ها فکر می‌کنند شانس بیشتری برای شکست دادن رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در انتخابات فصل پاییز دارد.»

وی افزود: «ولی من فعلاً قصد انصراف ندارم زیرا می‌خواهم در مناظره روز یکشنبه آینده، بایدن را مجبور کنم که در مقابل نابرابری اقتصادی و سایر مسائلی که برای هواداران من مهم است، موضع‌گیری کند.»

در پایان آخرین دور از رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها که دیروز سه‌شنبه در 7 ایالت برگزار شد، جو بایدن معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا توانست فاصله خود با سناتور برنی سندرز را به حدود 150 رأی (برحسب آرای وکلای انتخاباتی) افزایش دهد.

در حالی که سناتور سندرز تاکنون 709 رأی از وکلای انتخاباتی (delegate) به دست آورده است، جو بایدن توانسته است 858 رأی کسب کند و شانس خود را برای پیروزی نهایی به میزان قبال توجهی افزایش دهد.

بایدن خطاب به طرفداران سندرز: هدف مشترک ما شکست ترامپ استبایدن فاصله خود را با سندرز در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها بیشتر کردنقش پر رنگ سیاه پوستان در برتری بایدن مقابل سندرزپیشتازی بایدن نسبت به سندرز پس از کناره‌گیری واران از رقابت‌های انتخاباتی"سه‌شنبه بزرگ" انتخابات آمریکا؛ بایدن یا سندرز؛ کدامیک رقیب ترامپ می‌شوند؟

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سناتورهای آمریکایی حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سناتورهای آمریکایی حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار آمریکا سناتورهای آمریکایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا اخبار آمریکا دموکرات ها رئیس جمهور جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر درباره توافق پیشنهادی برای آزادی گروگان‌ها(تبادل اسرا) و آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا  در گفت‌وگو با امیر قطر تاکید کرد که واشنگتن با مصر و قطر برای تضمین اجرای مفاد توافقنامه آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه همکاری خواهد کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف‌ آمریکایی و قطری در مورد ابتکارهای جاری برای افزایش ارسال کمک‌ها به غزه گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن از تلاش‌های امیر قطر و مقامات دوحه برای آزادی همه گروگان‌ها(اسرا) تشکر و قدردانی کرد.

این بیانیه تاکید کرد که بایدن و امیر قطر بر ادامه هماهنگی مستقیم و نیز از طریق تیم‌های مربوطه طی روزهای آینده توافق کردند.

فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماسدیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهحماس: تسلیم هیچ فشار آمریکایی در مذاکرات نمی‌شویمرسانه عبری طرح جدید پیشنهادی به حماس را رسانه‌ای کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها