Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم ملی کامرون نمی‌تواند کاپیتان آرژانتین را در لباس تیمی به جز بارسلونا تصور کند. 

طرفداری- ساموئل اتوئو اطمینان دارد لیونل مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد و باقی دوران حرفه‌ای خود را در این تیم سپری می‌کند.

به گزارش سایت گل، مسی که در 13 سالگی به بلوگرانا پیوست، با به ثمر رساندن 24 گل و ارسال 15 پاس گل طی 31 بازی، موثرترین بازیکن تیمش باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن 32 ساله با بلوگرانا در ژوئن 2021 به پایان می‌رسد اما اتوئو اطمینان دارد برنده شش دوره توپ طلا در نیوکمپ ماندنی است. 

می‌تواند قراردادش را با بارسلونا تمدید کند. پاهایش هنوز توان ادامه دادن دارند. به نظرم دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا به پایان خواهد رساند و اگر احساس کند هنوز از عهده این کار بر می‌آید، پس می‌تواند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند، ولی در قلب من هستند.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعار‌هایی می‌دادند، ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روز‌ها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است