Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@02:28:07 GMT

فیلمبرداری «ما که هستیم؟» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۳۶۶

«ما که هستیم؟» پس از نزدیک به سه‌ماه فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران و شیراز، این روزها وارد مرحله پس از تولید شده‌ و مراحل تدوین و صداگذاری آن شروع شده‌ است.

اخبار فرهنگ و هنر- شیوع بیماری « کرونا » در هفته‌های اخیر باعث شده بود تا مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران(اطراف دماوند) و شیراز(تخت جمشید و حافظیه) است، با شرایط سخت و پیچیده‌ای روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالحسن کیوان، تهیه‌کننده و کارگردان این اثر؛ نقاش، مجسمه‌ساز، معمار و فیلم‌ساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه«تیف کالج» به تحصیلات خود ادامه داد.

بعضی از فیلم‌های این فیلمساز ایرانی در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده‌اند. فیلم  «J & B» او در استرالیا ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد، همچنین فیلم او با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو جایزه از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد. فیلم «مهاجرت» در شش فستیوال تا مرحله Official selection پیش رفت.

در خلاصه داستان «ما که هستیم» آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند. بهرام یک شخصیت پرسشگر دارد. او می خواهد بداند و پاسخی در خور و نه سطحی برای آنچه که از او دزدیده شده، بیابد...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پاسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی - خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم:الهه عالی حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آبا. تهیه‌ کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلمبرداری کرونا فارغ التحصیل مهاجرت فیلمبرداری کرونا ما که هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت