Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:21:44 GMT

۱۴ مرکز افق در سمنان مجری برنامه «آستان مهربانی» شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۷۷۷

۱۴ مرکز افق در سمنان مجری برنامه «آستان مهربانی» شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ۱۴ مرکز افق در استان سمنان مسؤولیت اجرای برنامه «آستان مهربانی» را در آستانه سال نو بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ابلاغیه اجرای برنامه «آستان مهربانی» برای اجرا به بقاع متبرکه و مراکز افق ارسال شده و هماهنگی‌های لازم برای اجرای این برنامه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 14 مرکز افق در استان سمنان مسؤولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارند و علاوه بر این مراکز، در تعدادی از بقاع متبرکه دیگر نیز این برنامه توسط اعضای هیأت ‌امنا اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بنا داریم حتی‌المقدور در خدمت به این قشر محروم به شیوه اهل‌بیت (ع) عمل کرده، زحمت آمدن و گرفتن هدایا را از دوش نیازمندان برداشته و هدایا با کمال احترام و تلاش برای حفظ آبرو و شخصیت آنان به منازل ایشان ارسال و تقدیم شود.

عرفانی عنوان کرد: تمامی البسه‌ای که در اجرای این برنامه جمع‌آوری می‌شود، باید نو و سالم باشد و در صورتی‌ که در فرهنگ پیرامونی بقعه‌ای اهدای لباس‌های دست ‌دوم عیب محسوب نمی‌شود، اخذ و اهدای لباس‌های کار کرده و دست‌دومی که در حد نو باشد، بلامانع است.

وی گفت: در این برنامه، از ظرفیت خادمان افتخاری و گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد و تلاش می‌شود تا از محل کمک‌های خیران و موقوفات منطبق بسته‌های مناسب و در شأن نیازمندان تهیه و بین آن‌ها به روشی که اشاره شد، توزیع شود.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان افق برنامه آستان مهربانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد