Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@20:23:55 GMT

ترمز کرونا در مازندران کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۸۸۲

خرداد: بر اساس تازه ترین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان نسبت به روز گذشته تنها سه درصد رشد داشت که نشان از توقف گسترش این ویروس دارد.
به گزارش خرداد ،بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که عصر روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه منتشر شد، در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۳۲ نفر به جمع مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان افزوده شدند که رشد سه درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
علاوه بر این تا به این لحظه آزمایش ۹۱۸ نفر در استان به بیماری کرونا مثبت اعلام شد و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
همچنین بر اساس این گزارش در حال حاضر یکهزار و ۲۲۶ نفر مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.
آمارها نشان می دهد که بهبود یافتگان کرونا در ۲۴ ساعته گذشته رشد ۱۱ درصدی داشتند و آمار بهبودیافتگان به ۵۱۷ نفر رسید. 
توقف روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان مازندران در حالی است که در سه هفته اخیر مازندران حتی افزایش ۱۵۰ درصدی را نیز ثبت کرده بود. 
همه باید خود ارزیابی کرونا بدهند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با اعلام راه اندازی سامانه خود ارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ، از شهروندان مازندرانی خواست تا با مراجعه به سامانه http://corona.mazums.ac.ir اطلاعات شخصی خود را در این سامانه وارد کرده و با دقت به سئوالات خودارزیابی ابتلا به کرونا ویروس پاسخ دهند.
دکتر عباس موسوی  گفت: از طریق این سامانه برای افرادی که نیازمند مراقبت بیشتر باشند در مدت ۲۴ساعت از سوی مراقبین سلامت، پزشکان خانواده و یا بهورزان با کاربران تماس گرفته می‌شود تا ادامه روند مراقبت و درمان با آنها پیگیری گردد.
وی افزود: با استقرار پزشک خانواده در همه مناطق شهری و روستایی امکانات لازم برای بهره مندی از خدمات مراقبتی و درمانی برای کنترل همه گیری بیماری کرونا ویروس در سراسر استان مهیا شده است. برچسب ها: کرونا ، مازندران

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است