Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان سرگزی عضو هئیت موسس گروه جهادی دانشجویی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و نیاز مردم به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، گروه جهادی  شهید قاسم سلیمانی با کمک خیرین سلامت و مرکز فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، بسته‌های مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی را در میان مردم مناطق محروم توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی - وی ادامه داد: این بسته‌ها هر کدام شامل مایع دستشویی، وایتکس و اقلام بهداشتی بود که در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد و انشالله چنین اقداماتی با حمایت خیرین و مردمی که توانایی حمایت دارند ادامه خواهد داشت.

سرگزی تصریح کرد: در شرایط کنونی همه باید تلاش کنند تا با کمک هم بتوانیم ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن کنیم و انصافا دوستان جهادی در کنار مدافعان سلامت شبانه روز در این باره در حال تلاش هستند.

وی در پایان از زحمات  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کمال قدردانی کرد و گفت: این دوستان در این برنامه سنگ تمام گذاشتند و انشالله این حمایت‌ها از سوی نهادهای دیگر هم انجام شود که بتوانیم به تعداد بیشتری از مردم یاری برسانیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شیوع کرونا کرونا فوریت های پزشکی فوریت های پزشکی ویروس کرونا قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود