Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:59:49 GMT

ستاره هالیوودی و همسرش کرونا گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۳۶۳۲

ستاره هالیوودی و همسرش کرونا گرفت +عکس

خبرگزاری ایسنا: به نقل از نیویورک تایمز، «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار و ۶۳ ساله آمریکایی که هم اکنون همراه با همسرش «ریتا ویلسون» برای بازی در فیلم جدیدش در استرالیا به سر می‌برد اعلام کرد پس از احساس خستگی، بدن درد و تب به همراه همسرش تست کرونا داده و جواب تست هر دوی آن‌ها مثبت اعلام شده است.

او همچنین گفت که هر دوی آن‌ها تحت نظارت قرار دارند و تا هر زمان که نیاز باشد در قرنطینه خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هنکس» برای بازی در فیلم جدیدی درباره الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا به سر می‌برد و طبق برنامه‌ریزی قرار بود فیلمبرداری این فیلم از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود.

تاکنون ۱۲۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استرالیا گزارش شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: تام هنکس ستاره هالیوودی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • پُل آستر درگذشت
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود