Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:42:51 GMT

نماز جمعه این هفته یاسوج برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۳۷۷۰

نماز جمعه این هفته یاسوج برگزار نمی شود

حجت الاسلام حسینی گفت: برای رعایت حال مومنین، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حفاظت، حراست از مومنین و مسلمانان فریضه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی در یاسوج برگزار نمی شود.

حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در احکام و شریعت اسلام موضوعاتی مثل نماز و امثال آن مهم است، ولی اگر تهدید جانی برای کسی پیش آمد، می تواند نماز را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار داشت: نماز مهم است ولی جان انسان ها مهم تر، لذا اهم مقدم بر مهم شمرده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فریضه الهی نماز جمعه یک واجب مهم است ولی اهم از فریضه نماز جمعه، حفظ و حراست از سلامتی و جان انسان ها است

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ضرورت دارد ما برای مقابله با ویروس و بیماری کرونا نکات بهداشتی را رعایت کنیم، ادامه داد: یکی از مسائلی که متولیان امر بیان داشتند، پرهیز از حضور در مکان های پرازدحام است.

 

امام جمعه یاسوج گفت: یکی از مصادیق جاهایی که پر جمعیت بوده نماز جمعه ها است و لذا برای رعایت حال مومنین، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حفاظت و حراست از مومنین و مسلمانان این فریضه تا اطلاع ثانوی در یاسوج برگزار نمی شود.  

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نکات بهداشتی ویروس کرونا یاسوج امام جمعه کرونا نماینده ولی فقیه نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران گفت: در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی واینکه قهرمانان باید مسیر روحیه ایثار و گذشت را در پیش بگیرند باید هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم.

وی افزود برنامه‌های متعددی در هفته پهلوانی در سطح کشور در نظر گرفته شده است و در هفته پهلوانی از شهید شاخص ورزش رونمایی خواهد شد تا فرهنگ و منش پهلوانی در جامعه گسترش یابد.

کد خبر 6091361

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند