Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر ورندی گفت: ۲۸کارگاه تولیدی با بکارگیری ۱۹۹خیاط و۱۰۲چرخ خیاطی برای تولید ماسک، دستکش، گان وسایر ملزومات بهداشتی در ساری ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سرهنگ دوم پاسدار «کریم رنجبر ورندی» امروز(22اسفند) با تاکید براینکه سپاه پاسداران با شعار«از مردم  با  مردم  و برای مردم» و با بسیج تمامی ظرفیت بسیجیان عزیز برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پای کار است، به خبرنگاران گفت: خدمات بسیجیان در وضعیت بحران کرونایی در قالب قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دبیر قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان ساری افزود: بسیجیان عزیزدر این رزمایش ملی در چهارگروه سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ناظرین سلامت وستاد پشتیبانی مدافعان سلامت سازماندهی شدند.

 

وی از تهیه و توزیع32هزارلیتر مواد ضد عفونی توسط بسیجیان ساروی خبر داد و گفت: این مقدار مواد برای رفع آلودگی اماکن عمومی، مدارس، ادارات، معابرعمومی  و پرتردد، مساجد وروستا ها بکار گیری شده است.

 کریم رنجبر ورندی از گندزدایی هزار و 606نقطه وپاساژ و بازار و 928باب مغازه در ساری خبر داد و اظهار کرد: 28کارگاه تولیدی با بکارگیری 199خیاط و102چرخ خیاطی برای تولید ماسک، دستکش، گان وسایر ملزومات بهداشتی در ساری ایجاد شد.

وی از تهیه وتوزیع هزار و 161عدد لوازم بهداشتی برای توزیع بین مردم ساری خبر داد و افزود: همچنین سه هزار و 978 برگ بروشور آموزشی با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در ساری تهیه وتوزیع  شده است.

رنجبر ورندی با بیان اینکه  272 گروه جهادی جهت مقابله با ویروس کرونا وارائه خدمات به سطح شهرستان و روستاهای ساری اعزام شدند، گفت: همکاری قرارگاه زیستی سپاه شهرستان با دستگاه های اداری، مراکز بهداشت ودرمان، شهرداری ها، فرمانداری، بخشداری ها شورا های اسلامی تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت.

وی از توزیع سه مرحله ماسک بین مردم ساری خبر داد و افزود:توزیع ماسک در بازار ساری در سه مرحله توسط بسیجیان عزیز حوزه امام موسی کاظم(ع) با محوریت دو پایگاه شهید مهران متولی و شهدای مسجد جامع انجام شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع ماسک رایگان تولید ماسک پیشگیری از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت