Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بی ثباتی به سود این باشگاه نیست گفت: تغییرات بوجودآمده در مدیریت باشگاه پرسپولیس تمرکز اعضای تیم را بهم می زند و این اتفاق خوبی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد آشوبی در گفتگویی، در خصوص استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت:

قطعا اتفاق خوشایندی برای باشگاهی که ثبات در ارکان فنی اش یکی از مهم ترین نقاط قوتش بوده است محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد:

من در جریان نحوه مدیریت امور اجرایی باشگاه توسط آقای انصاری فرد نبوده و نیستم. با این حال معتقدم او مدیری از جنس فوتبال بوده است و از مشکلات آگاه بود. رفتن او قطعا به ضرر باشگاهی خواهد شد که چرخه مدیریتی و اقتصادی درستی نداشته و نخواهد داشت.

آشوبی درباره حضور مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست فعلی سرخ ها یاداور شد:

مجموعه فعلی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس یکی از بهترین هایی هستند که در چند سال اخیر لیگ برتر گرد هم آمده اند. رفتن انصاریفرد و اتفاقات حاشیه ای در باشگاه تمرکز رختکن را بر هم می زند و پرسپولیس را وارد بحران ناخواسته ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است اما نباید نگاهش به بازی های باقیمانده، ساده باشد. بنابراین تا زمانیکه لیگ برتر ادامه دارد باید حواس یحیی گل محمدی و بازیکنانش روی بالابردن جام متمرکز باشد.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آشوبی پرسپولیس آشوبی اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود

رئیس یوفا راه افتادن پروژه سوپرلیگ را از نظر ورزشی و اقتصادی ویرانگر می‌داند.

طرفداری | رئیس یوفا بار دیگر مخالفت قاطع خود و سازمان تحت مدیریت‌اش را با پروژه سوپرلیگ اعلام کرد.

رئیس یوفا، الکساندر چفرین، در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی در شهر لندن، بار دیگر مخالفت قاطع یوفا با به گفته خودش"پروژه غیراخلاقی سوپرلیگ" را "حیاتی" خواند و هشدار داد که عواقب این طرح برای لیگ‌های ملی، از نظر ورزشی و اقتصادی "فاجعه‌بار و ویرانگر" خواهد بود. چفرین در این مجمع که اولین بار با حضور پدرو پروئنزا، رئیس جدید پرتغالی این اتحادیه برگزار می‌شد، گفت:

تاکید می‌کنم که سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است که در صورت راه افتادن چنین پروژه‌ای عواقب آن از نظر ورزشی و اقتصادی فاجعه‌بار و ویرانگر خواهد بود. یوفا اهمیت پیوند مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را به رسمیت می‌شناسد و از آن قدردانی می‌کند.

رئیس اسلوونیایی یوفا در ادامه صحبت‌های خود گفت:

یک تفاهم‌نامه جدید بین یوفا و لیگ‌های اروپایی ایجاد شود که نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه پیام روشنی مبنی بر اتحاد یوفا و ذینفعان این حوزه را ارسال می‌کند. با همکاری یکدیگر در چارچوب این تفاهم‌نامه، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین‌المللی تلاش خواهیم کرد. تمرکز ما بر ترویج فوتبالی جذاب، تعادل رقابتی قوی، سلامت مالی، حاکمیت خوب و رشد فوتبال در سراسر اروپا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال