Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علی محمد شاعری در مورد آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شمال کشور گفت: تلفات در مازندران در حال افزایش است. قرنطینه ۱۰۰ درصدی نیاز اصلی شهر است. مردم به اندازه کافی تاوان قرنطینه نکردن را پرداخته‌اند؛ لذا غیر از شمال کشور، سایر شهرهای سیاحتی و زیارتی نیازمند قرنطینه حداکثری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران علت افزایش شمار مبتلایان کروناویروس را، «قرنطینه‌نکردن» عنوان کرد و گفت: سوء مدیریتها و همکاری نکردن مردم در رعایت توصیه‌های  بهداشتی و مورد مهم قرنطینه نکردن، علت شمار بالای تلفات و مبتلایان به کروناویروس است. چین، ایتالیا، روسیه و آلمان مدل‌های موفق قرنطینه هستند باید از این مدل‌های جهانی استفاده کنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس در مورد وضعیت بیمارستان‌های شمال کشور گفت: اکثر بیمارستان‌ها مملو از جمعیت است. امکانات بهداشتی و درمانی اعم از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و دارو حتی در بیمارستان‌ها کمیاب است. بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر با کمبود شدید دارو مواجه شده است. از شب کذشته مقدار دارو مورد استفاده بیماران کم شده تا دارو به همه برسد.

وی در خصوص ضرورت تأسیس بیمارستان صحرایی گفت: تأسیس بیمارستان صحرایی نیاز فوری و ضروری استان‌ مازندران است. باید چند منطقه مهم در شمال کشور در نظر گرفته شود تا پاسخگوی بیماران جدید باشد. در غیر این صورت باید منتظر بحران خطرناک و فراگیر در مازندران باشیم.

شاعری در مورد کنترل ورودی مبادی شهرها گفت: مسافران غیربومی به هیچ وجه نباید وارد استان مازندران شوند. مردم نیز باید در خانه بمانند و برای امور غیرضروری بیرون نیایند. اگر همه این اقدامات انجام شود به تدریج می‌توانیم به بحران کرونا فائق شویم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران مازندران قرنطینه شمال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد