Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت هند در اقدامی پیشگیرانه با هدف محدود کردن شیوع کروناویروس جدید (کووید-۱۹)، تمام روادیدهای گردشگری صادر شده تا ۱۵ آوریل را تعلیق کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیا تایمز، این اقدام دولت هند در بحبوحه شیوع کروناویروس از ووهان به سایر کشورها از جمله هند اتخاذ شده است؛ تاکنون بیش از ۶۰ مورد کووید-۱۹ در هند ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه دولت هند، تصمیم برای تعلیق ویزاها پس از نشست روز چهارشنبه وزرا اتخاذ شد. طبق این بیانیه، تمام روادیدها به جز "روادیدهای دیپلماتیک، رسمی، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل متحد، کارکنان و ویزاهای پروژه‌" تعلیق شده‌اند. این تعلیق همچنین شامل دارندگان اوراق "سفر بدون ویزا" می‌شود.

در این بیانیه آمده است: تمام مسافران، شامل اتباع هندی ورودی از مبدا یا سفر کرده به چین، ایتالیا، ایران، جمهوری کره، فرانسه، اسپانیا و آلمان، پس از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۰ باید حداقل به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. این تدابیر از ۱۳ مارس ۲۰۲۰ در مبادی خروجی اجرایی می‌شود.    

پیش از این هم دولت هند ویزاهای صادر شده برای شهروندان فرانسه، آلمان و اسپانیا را تعلیق کرد. این محدودیت‌ها برای پنج کشوری که بیشتری تاثیر را از کروناویروس پذیرفته‌اند، شامل چین، ایتالیا، ایران، ژاپن و کره‌جنوبی، پا بر جاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هند کروناویروس دولت هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش قدس خراسان به نقل از فضای مجازی، ساعت حدود ۵:۴۵ صبح امروز؛ بی‌احتیاطی و برخورد یک دستگاه پژو پارس با آیلند جداکننده و بشکه‌های ترافیکی و سپس برخورد با پاکبان؛ منجر به فوت پاکبان شهرداری مشهد شد.

این سانحه در قسمت کندرو بزرگراه شهید میرزایی رخ داد و منجر به فوت پاکبان شریف؛ «موسی شیرویه» شد.

براساس گزارش اولیه پلیس؛ سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو؛ عامل اصلی این سانحه بوده است.

دیگر خبرها

  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان