Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:08:45 GMT

بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در سرباز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۳۷۷

بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در سرباز کشف شد

سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در این‌باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی سرباز، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستاهای شهرستان در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین خود را در چنگال قانون دیدند با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

وی ادامه داد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه سرانجام بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، اعضای این باند مسلح قاچاق مواد افیونی عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت بیابان‌های اطراف متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات، در بازرسی از خودروهای به جامانده از قاچاقچیان یک تن و ۶۷ کیلو و ۲۰۰گرم مواد افیونی شامل ۸۴۶ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک،۲۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۵ کیلوگرم مخدر شیشه به همراه تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلح قاچاق موادمخدر، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز، از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

به گزارش ایرنا راسک مرکز شهرستان سرباز از توابع سیستان و بلوچستان در فاصله حدود ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تیراندازی دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قانون نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟