Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزرای کشور و بهداشت، ضمن دریافت آخرین گزارش ملی از روند شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن، بر هماهنگی کامل و صددرصدی کلیه دستگاه‌ها در فاز جدید مبارزه با این بیماری تاکید کرد.

لاریجانی با اشاره به ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، گفت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها می‌بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی این بیماری در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی بررسی‌های میدانی در استان‌ها و دریافت بهنگام اطلاعات دقیق از نیازمندی‌های مردم و مراکز درمانی را لازمه تصمیم گیری هماهنگ در مقابله با کرونا دانست و افزود: تجمیع همه ظرفیت‌های کشور برای ارائه هر چه روان تر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، نیازمند دو اصل هماهنگی صددرصدی و سرعت عمل در هر دو سطح ملی و استانی است.

رئیس مجلس، ترمیم و جبران افت شماری از کسب و کارها در کشور به دلیل شیوع کرونا را ضروری دانست و تأکید کرد: حمایت از کسب و کارها در شرایط فعلی باید در ستاد اقتصادی دولت پیگیری شده و تمهیدات ویژه و هدفمندی برای آن اندیشیده شود.

وی همچنین با توجه به احتمال سفر برخی از شهروندان در این ایام از وزرای کشور و بهداشت خواست تا با همکاری صداوسیما هشدارهای لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

همچنین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای این دیدار، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در مورد بیماری کرونا و تدابیر انجام شده در سطح کشور به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

کد خبر 4876440

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لاریجانی صدا و سیما سعید نمکی عبدالرضا رحمانی فضلی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 محمدجواد ظریف علی لاریجانی شورای نگهبان ایران حسن روحانی هندوستان علی شمخانی پیام تسلیت سید عباس موسوی حسین شیخ الاسلام وزارت بهداشت رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان و تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین اظهار کرد: دولت سیزدهم به حرکت‌های مردمی، اثرگذار و تصمیم ساز نگاه مثبتی دارد و از همان ابتدای کار حمایت و تسهیل اقدامات این مجموعه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته توسعه، توانمندسازی، تخصصی‌سازی و ساماندهی تشکل‌ها اصلی‌ترین مأموریت ما در این حوزه بود که در این راستا ۲۴ جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد برگزار و ۱۰۰ درصد مصوبات آن اجرا شده است.

خورشیدی بیان کرد: سال گذشته با ۵۵ درخواست تأسیس، تمدید، تطبیق و ارتقا در استان موافقت شد، همچنین با پیگیری و ۲۹۹ استعلام از دستگاه‌های متولی، ۳۰ اعتبارنامه و پروانه فعالیت صادر شده است، بقیه موارد نیز در سال جدید اجرایی می‌شوند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۸ دوره آموزشی با هدف توانمندسازی و تخصصی سازی سمن‌ها و همچنین بیش از ۴۰ همایش، نشست جمعی و تخصصی با اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی در استان برگزار شده است.

خورشیدی گفت: در سال ۱۴۰۲ در راستای رفع مشکلات و آشنایی دقیق‌تر و بیشتر با سمن‌ها ۲۱ بازدید حضوری و ۲۲ مورد مکاتبه با دستگاه‌های مربوطه در راستای معرفی و حمایت از تشکل‌ها صورت گرفته است.

کد خبر 6099884

دیگر خبرها

  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده