Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سرهنگ آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسابقه در رده های سنی کودک و نوجوان برگزار شد گفت: ۲۵۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.    امیرعباس آسمند افزود: آثار ارسالی به این مسابقه داوری و ۱۰ مورد در بخش ادبی و ۱۰ مورد نیز در بخش هنری به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: بخش ادبی این مسابقه شامل نامه ‌و دلنوشته به شهید و بخش هنری آن نیز نقاشی با موضوع دفاع مقدس بود.   سرهنگ آسمند گفت: از صاحبان آثار برگزیده این مسابقه به زودی و در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند.   او هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بوده است.   او گفت: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.    کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس کودک و نوجوان شهادت انقلاب کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏