Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، سه عضو «پ‌ک‌ک» طی عملیات نیرو‌های این کشور با پشتیبانی نیروی هوایی ترکیه در مناطقی از شمال عراق «از پا در آمدند».  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقام‌های ترکیه در ادامه تحرکات نظامی خود در کشور‌های عراق و سوریه امروز پنجشنبه از یک عملیات تازه در شمال عراق و «خنثی» شدن سه عضو گروه تروریستی «پ‌ک‌ک» خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وزارت دفاع ترکیه امروز پنجشبه اعلام کرد طی یک عملیات این کشور در مناطق «متینا» و «گارا» کردستان عراق سه تن از اعضای گروه تروریستی پ‌ک‌ک را از دور خارج کرده است.

وزارت دفاع و ارتش ترکیه در این گونه موارد از عبارت خنثی کردن استفاده می‌کند و مقصودش یکی از این سه معناست؛ نیرو‌های طرف مقابل را دستگیر شوند، کشته شوند یا اینکه خودشان تسلیم شوند.

طبق اعلام این وزارتخانه، عملیات در این دو منطقه عراق با پشتیبانی نیروی هوایی ترکیه انجام شده و آنکارا به اقدامات ضد تروریستی خود در منطقه ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش ترکیه تروریست های تکفیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه