Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: باتوجه به شیوع کرونا در کشور طبق تصمیم‌ صورت گرفته در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین برای جلوگیری از ورود هر خودروی دارای پلاک استان‌های آلوده به قزوین در ورودی‌های شهر ۱۰ ایستگاه بازرسی ایجاد شده است.

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: باتوجه به شیوع کرونا در کشور طبق تصمیم‌ صورت گرفته در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین برای جلوگیری از ورود هر خودروی دارای پلاک استان‌های آلوده به قزوین ۱۰ ایستگاه بازرسی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ایستگاه‌ها با همکاری نیروی انتظامی و هلال‌احمر در ورودی‌های شهر ازجمله عوارضی جنب تعویض پلاک، پاسگاه نظام‌آباد و میدان شورا ایجاد شده و به خودروهای مربوط به استان‌های آلوده شامل گیلان، قم، مرکزی و البرز اجازه ورود نمی‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهارکرد: ماشین‌های دارای پلاک استان‌های آلوده برگردانده می‌شوند و راننده و مسافران سایر ماشین‌هایی که از استان‌های دیگر قصد ورود به قزوین دارند نیز تب سنجی می‌شوند و مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: عده‌ای می‌گویند برخی از ماشین‌های دارای پلاک استان‌هایی مانند گیلان در شهر قزوین تردد می‌کنند اما باید توجه کنند برخی از ساکنین قزوین دارای خودروهایی با پلاک گیلان، کرج و تهران هستند و ایستگاه بازرسی با چک کردن هویت فرد و تثبیت ساکن قزوین بودن وی اجازه ورود می‌دهد.

تعطیلی بازار نیاز به بخشنامه کشوری دارد

مهدیخانی در ادامه با اشاره به عدم تعطیلی بازار قزوین بیان کرد: مغازه‌داران اگر خودشان داوطلب باشند می‌توانند مغازه را تعطیل کنند اما ما نمی‌توانیم به این موضوع وارد شویم و تعطیلی بازار نیاز به بخشنامه کشوری دارد، همانگونه که تعطیلی بازار تبریز نیز با نامه ارسالی وزارت کشور لغو و بازگشایی شد.

وی یادآور شد: برای ماندن مردم در خانه تدابیر مختلفی انجام‌شده است که ازجمله آن ارائه خدمات الکترونیکی توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان است، برای مثال شهرداری برای دریافت عوارض و پروانه ساخت تخفیف قرار داده بود که با هماهنگی صورت گرفته زمان آن تا پایان فروردین تمدید شد، قابل‌ذکر است اگرچه تا پایان فروردین سال آینده تمدید شده است اما هزینه‌های آن بر اساس هزینه‌های اسفند ۹۸ حساب می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنیم که مردم به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی و اطلاعیه استانداری توجه کنند و کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس تب سنجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین دارای پلاک استان استان های آلوده ایستگاه بازرسی تعطیلی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!

وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود؛ هم‌اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق مستقر شده که تاکنون سابقه نداشته است، ۲۷ سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی میشد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در صندوق ذخیره که مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات است با کمک سازمان بازرسی، اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد.

وی افزود: اشکال صندوق ذخیره فرهنگیان از اساسنامه آن است که یک اساسنامه‌ای به اصطلاح شتر، گاو و پلنگ است و سازمان بازرسی هم این موضوع را تایید کرد.

نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون تیمی از سازمان بازرسی در صندوق ذخیره فرهنگیان مستقر شده است که تاکنون سابقه نداشته است، 27 سال از عمر صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گذرد و چون خصوصی تلقی می‌شد، سازمان بازرسی به آن ورود نکرده است‌.

صحرایی گفت: از سازمان بازرسی خواستم تا به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود کند تا به خوبی اداره شود.

وی بیان کرد: بعد از گفتگوی طولانی با سازمان بازرسی، حکمی را به برنامه هفتم توسعه اضافه کردیم تا اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان تصویب و سرمایه آن برای شفاف شدن بورسی شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • هشدار درباره حریم مدارس
  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • ورود بی سابقه سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ورود سازمان بازرسی به صندوق ذخیره بعد از ۲۷ سال!
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین