Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:57:03 GMT

خیر ازنایی اجاره 90‌ مغازه‌اش را بخشید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۶۵۵

خیر ازنایی اجاره 90‌ مغازه‌اش را بخشید

‍‍‍‍‍‍

محمدتقی صالحی یکی از تولیدکنندگان و خیرین ازنایی است که در اقدامی نیک اجاره اسفندماه حدود 90 باب مغازه‌اش را بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، این روزها و در هیاهوی شیوع کرونا ویروس مهمان ناخوانده که همه از آمدنش وحشت دارند،  خبرها خوب نیز به گوش می‌رسد.

خبر همدردی و انسان دوستی که در این آشفته بازار کرونا حسی خوب را به انسان منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر از بخشش بزرگانی است که بی هیچ‌توقع و چشم‌داشتی و تنها به دلیل درک شرایط موجود در پویش بخشش از بزرگان است اقدامی خداپسندانه انجام داده‌اند.
 
محمدتقی صالحی یکی از تولیدکنندگان و خیرین ازنایی است که در اقدامی نیک اجاره اسفندماه حدود 90 باب مغازه را بخشیده است.

وی که حاضر نشد مقابل دربین خبرنگار ما قرار بگیرد، افزود: نمی‌خواهم فیلم و عکسی از من در فضای مجازی منتشر شود زیرا هدف من از این کار تنها کمک به افرادی است که با هزار امید و آرزو کسب و کاری را به راه انداخته‌اند.

 

 

این خیر ازنایی اظهار کرد: من این کار را نه به خاطر اسم و رسم بلکه تنها بخاطر اینکه دینم‌ را در این شرایط سخت به مردم ادا کنم انجام داده‌ام، بنابراین و حداقل اسفند ماه مستأجران را از پرداخت  اجاره بها معاف  میکنم امیدوارم که خداوند بپذیرد.

صالحی گفت: در این موقعیت سخت و دشوار دوست دارم انسان‌ها ایستاده باشند و جلوی ورشکستگی آنها را بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواتو دارم کرونا اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند