Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیگ بسکتبال NBA پس از مثبت شدن تست کرونای بازیکن یوتا جاز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
به گزارش آریا، بر اساس بیانیه رسمی منتشرشده در وبسایت مسابقات NBA، مقامات لیگ به‌علت نگرانی‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا در میان بازیکنان و اعضای تیم‌ها، ادامه مسابقات فصل جای را به حالت تعلیق درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن اعلامیه منتشرشده به صورت زیر است:
NBA اعلام کرد تست اولیه یکی از بازیکنان یوتا جز (رودی گوبر) برای ویروس کوید-19 مثبت اعلام شده است. نتیجه این تست اندکی قبل از شروع دیدار بین یوتا جز و اوکلاهاما سیتی تاندر در چساپیک انرژی آرنا مشخص شد. در آن لحظه برگزاری بازی لغو شد. بازیکن مورد نظر در استادیوم حضور نداشت. با پایان برنامه بازی‌های پنجشنبه، NBA تا اطلاع ثانوی برگزاری مسابقات را به حالت تعلیق درمی‌آورد. NBA از این وقفه استفاده می‌کند تا اقدامات بعدی در رابطه با پاندمی ویروس کرونا را بررسی نماید.
این بدان معناست که با لغو شدن بازی جز-تاندر، پس از اتمام آخرین مسابقه روز پنجشنبه یعنی دیدار بین ساکرامنتو کینگز و نیواورلینز پلیکانز، فعلا هیچ مسابقه دیگری از NBA برگزار نخواهد شد.
مطابق قوانین تصویب شده در سان فرانسیسکو برای مقابله با کرونا، گلدن استیت بازی های بدون تماشاگری را خواهد داشت. بحران ویروس کرونا، به لیگ ملی بسکتبال آمریکا (NBA) نیز رسید. به گزارش مارک استاین و به نقل از منابع محلی، شهر سان فرانسیسکو در ایالات کالیفورنیاز، به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا در این منطقه، هرگونه تجمع بیش از 1000 نفر را برای دو هفته لغو کرده است.
این محرومیت، باعث بدون تماشاگر شدن بازی های گلدن استیت وریرز در چیس سنتر، ورزشگاه اختصاصی این تیم می شود که در طول مدت لغو تجمعات، حداقل دو بازی این تیم برابر بروکلین نتس و آتلانتا هاکس را تحت تاثیر خود قرار می دهد تا این دو بازی، به نوعی اولین بازی های بدون تماشاگر NBA پس از شیوع ویروس کرونا باشند.
گفتنی است که بازی با هاکس، اولین بازی از 4 بازی پیاپی گلدن استیت به عنوان تیم میزبان است که ممکن است سه بازی خانگی دیگر گلدن استیت نیز تحت تاثیر این محدودیت ها قرار بگیرند.
پیش از این ویروس کرونا مسابقات ورزشی زیادی را در سراسر جهان با لغو یا بدون تماشاگر شدن همراه کرده است و حالا به نظر با شیوع این ویروس در ایالات متحده، مسابقات ورزشی آمریکا نیز تحت تاثیر محدودیت های ناشی از شیوع این ویروس قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است با شیوع شدید ویروس کرونا در سراسر دنیا، سازمان بهداشت جهانی امروز رسما بیماری کرونا ناشی از ویروس کووید-19 را یک بحران همه گیر جهانی اعلام کرد. تاکنون بیش از 124 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند که بیش از 4500 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ NBA ویروس کرونا گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود