Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@13:04:55 GMT

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سرباز

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۹۸۴

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سرباز

خبرگزای تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان سرباز، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی شب گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستا‌های شهرستان در حال جابه‌جایی محموله سنگین موادمخدر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به‌منطقه کمین خود را در چنگال قانون دیدند با تیراندازی به‌سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند. پس از ساعتی درگیری مسلحانه سرانجام بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس اعضای این باند مسلح قاچاق مواد افیونی عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها و استفاده از تاریکی شب به سمت بیابان‌های اطراف متواری شدند.

طاهری بیان کرد: در این عملیات در بازرسی از خودرو‌های به جامانده از قاچاقچیان یک تن و ۶۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۸۴۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۲۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و ۵ کیلوگرم مخدر شیشه به همراه تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر به‌عنوان بلای خانمان‌سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: درگیری مسلحانه قاچاقچیان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس