Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در آخرین جلسه تنظیم بازار استان کردستان با بیان اینکه ما همواره از صنوف جهت ایجاد آرامش در بازار حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: در شرایط فعلی که بیماری کرونا وجود دارد برخی از صنوف و مشاغل ضرورتی برای حضور در بازار ندارند و باید اتاق اصناف با همکاری سازمان صمت آنان را متقاعد به تعطیلی واحدها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی صنوف نیز که منشا آلودگی بوده در چند روز گذشته و با همکاری نهادها و دستگاههای مختلف تعطیل شده اند و این رویکرد کماکان و تا عادی شدن اوضاع ادامه خواهد داشت.
جعفری در ادامه سخنان خود به تامین انواع مواد شوینده و توزیع مناسب در بازار نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون مشکلی برای تامین شوینده ها در استان وجود ندارد و نیازهای استان در این بخش کاملا تامین شده است.
معاون اقتصادی استاندار کردستان به وجود کمبودها در بخش مواد ضد عفونی کننده نظیر ماسک و دستکش نیز اشاره تصریح کرد: این کمبودها مختص استان و کشور نیست و در سطح جهانی نیز کمبودهایی وجود دارد و برای عبور از این شرایط ما نیازمند همکاری همه جانبه مردم هستیم.
وی ادامه داد: مجموعه استان در تلاش است تا الکل مورد نیاز برای تولید مواد ضد عفونی کننده تامین شود و در این راستا هفته آینده ۴۵ تن الکل وارد استان و تحویل واحدهای تولیدی می شود.
جعفری تاکید کرد: با تحویل این مقدار الکل به استان تا حد زیادی نیاز استان به مواد ضد عفونی کننده مرتفع می شود.
معاون اقتصادی استاندار کردستان همچنین از ذخیره کالاهای اساسی به مقدار کافی در انبارهای استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال هر نوع کمبودی در کالاهای اساسی ترمیم خواهد شد و در کشور نیز از این حیث کمبودی وجود ندارد.
جعفری با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در کشور ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است، ادامه داد: هم اکنون در استان مرغ با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان عرضه می شود و لازم است شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار در ماههای بعد نسبت به خرید و ذخیره سازی مرغ اقدام کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه مردم را به پرهیز از هرگونه تجمع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دعوت کرد و گفت: ساعات کار ادارات بر طبق همان روال گذشته است، اما تاکید شده اداراتی که کارکنان در معرض خطر دارند و امکان دور کاری دارند کارها را بصورت دور کاری انجام دهند.
وی یادآورشد: ادارات لازم است علاوه بر رعایت نکات بهداشتی تدابیری اتخاذ کنند که هم شان مردم حفظ شود و هم سلامتی آنان را در اولویت قرار دهند.
جعفری در پایان به تامین میوه شب عید مورد نیاز مردم استان نیز اشاره کرد و گفت: سیب و پرتقال به میزان مورد نیاز تامین و در سردخانه ها ذخیره شده و کیفیت میوه های امسال بسیار بهتر از سال گذشته است.

46

کد خبر 1363940

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران: مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور مسئولان مربوطه در محل نمایشگاه تهران برگزار و از غرفه‌های و شرکت کنندگان برتر، تقدیر شد.
استقبال از این نمایشگاه به حدی بود که غرفه‌ها و سالن نمایشگاه مملو از مخاطبان بود و ترددد به سختی صورت می‌گرفت.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته بود.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت
داشتند.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزارشد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه کردند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه کردند.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار شد، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه بود.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی