Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:52:40 GMT

شوک به بسکتبال آمریکا؛ کرونا به NBA هم رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۳۰۸

شوک به بسکتبال آمریکا؛ کرونا به NBA هم رسید

بعد از مثبت شدن تست کرونای یک بازیکن تیم یوتاجاز مسابقات NBA تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا قرار بود صبح امروز  6 مسابقه برگزار شود ولی مسابقه‌های پنجم و ششم به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکن فرانسوی تیم یوتا جز، لغو شد.


تنها دقایقی تا شروع بازی تیم های یوتا جاز و اوکلاهماسیتی تاندر در سالن چیساپیک انرژی باقی مانده بود که خبر مثبت شدن تست کرونای بازیکن فرانسوی تیم یوتا در رسانه ها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این خبر شوکه کننده در حالی اعلام شد که «رودی گوبرت» در روز قبل از بازی در تمرینات تیمش حاضر شده بود و با رسانه‌ها هم گفت‌وگو کرده بود ولی در روز بازی به دلیل بیماری به سالن نیامد.


جالب است بدانید «رودی گوبرت» بازیکن تیم یوتا، دو روز پیش با تمسخر فضای نگرانی نسبت به ویروس کرونا پس از کنفرانس خبری به دستمالی محیط اطراف خود پرداخته بود! اکنون رسانه‌ها از مثبت بودن تست کرونای او و تعطیلی لیگ NBA خبر دادند تا این بازیکن به سوژه اصلی رسانه های جهان تبدیل شود. 

 


البته گفته می شود رودی گوبر در بازی مقابل اوکلاهاما هم به علت علائم شبیه به آنفلوانزا از ترکیب بیرون بوده است. 


مسئولان برگزاری بازی پس از انتشار خبر مثبت شدن آزمایش این بازیکن و در حالی که بازی در آستانه آغاز بود، بازیکنان را به رختکن برده و برای تست کرونا، قرنطینه کردند و از تماشاگران هم خواستند تا سالن را تخلیه کنند.


سازمان NBA اعلام کرد همه مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو است تا بدین ترتیب این رقابت های مهم و جذاب هم تحت تاثیر بحران این روزهای ویروس کرونا در جهان قرار بگیرد.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای تست کرونای تست کرونا تیم یوتا مثبت شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد