Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:40:32 GMT

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ ورودی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۵۴۲

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ ورودی خوزستان

سرهنگ رضا دولتشاهی پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در ورودی‌های خوزستان از سمت استان‌های لرستان (ورودی اندیمشک) و چهار محال و بختیاری (ورودی ایذه) که بیشترین حجم سفرها به این استان را دارند، از دیروز تا اطلاع ثانوی، اعمال می‌شود.

وی افزود: این دو ورودی مسدود نیستند، اما محدودیت برای سفرهای غیرضروری و تفریحی به خوزستان از جمله سفرهای نوروزی ایجاد می‌شود و از ورودی مسافرانی برای تفریح و با هدف گردشگری به این استان سفر می‌کنند، جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتشاهی با اشاره به کنترل شدید و انجام تست‌های دقیق در ورودی‌های خوزستان، اضافه کرد: ممنوعیت تردد به طور کامل در این محورها اعمال نشده، در این محورها هدف سفر به خوزستان از افراد پرسیده می‌شود، از ترددهای غیرضروری ممانعت می‌شود اما کارگران و کارکنان شرکت ها بعد از انجام تست‌ها می‌توانند از این مسیر تردد کنند.

به گفته وی جاده قدیم پل زال به اندیمشک مسدود است اما مسیر آزاد راه با اعمال کنترل‌ها باز است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای انتظامی، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در این ورودی‌ها مستقر هستند و کنترل‌ها بیش از گذشته انجام می‌شود.

دولتشاهی افزود: این محدودیت تا زمانی که ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تصمیم گیری کند و به نیروهای پلیس ابلاغ شود، ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشترین مشکل خوزستان از ناحیه ورودی‌های شمال استان است و سایر ورودی‌های استان با توجه به تردد کمتر و اعمال محدودیت ترافیکی استان‌های همجوار نیازی به اعمال محدودیت از جانب خوزستان نداشته است.

دولتشاهی با بیان اینکه هنوز با زمان پیک سفرهای نوروزی مواجه نشدیم، گفت: سفرهای نوروزی طبق تجارب هر ساله از یک هفته بعد آغاز می‌شود، از سوی دیگر برخی شهروندان با این تصور که گرمای هوا مانع بیماری کرونا می‌شود، به شهرهای جنوبی سفر می‌کنند، که این مساله برای ما مشکل ساز است.

*آغاز محدویت‌های ترافیکی درون استانی

رییس پلیس راه خوزستان همچنین درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی درون استانی، گفت: بر اساس گزارش هایی که تاکنون دریافت کردیم در ورودی شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، بهبهان، هندیجان و دزفول نیز محدودیت تردد اعمال شده و گروه‌هایی برای کنترل و مراقبت مستقر شده‌اند.

وی ضمن درخواست از شهروندان خوزستانی برای کاهش سفر به سایر شهرستان‌های خوزستان، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از شهروندان خوزستانی برای خرید به سمت اهواز در حال سفر کردن هستند، که از آنها می‌خواهیم از این سفرها جلوگیری کنند.

دولتشاهی افزود: با توجه به توصیه‌های پزشکی، امسال دید و بازدید عید همانند سال های گذشته انجام نمی‌شود و شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را از شهرستان محل سکونت خود خریداری کنند و برای خرید به اهواز سفر نکنند.

بر اساس این گزارش، بهرامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان پیش از این اعلام کرده بود: مسیر قدیم پل زال به اندیمشک در پی تصمیم روز چهارشنبه شورای تامین شهرستان اندیمشک مسدود شده است.

به گفته فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا ظهر روز ۲۰ اسفندماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱۰ نفر رسید که ۲۵ نفر از آنها فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایذه پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان اعمال محدودیت ورودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس

دانشجویان فراسوی در حمایت از مردم غزه با وجود محدودیت‌های پلیس، به تجمع خود ادامه دادند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش