Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:05:54 GMT

اتمام حجت شهردار منطقه ۲ با کارمندان و مدیران منطقه

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۰۳۵

اتمام حجت شهردار منطقه ۲ با کارمندان و مدیران منطقه

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ در یادداشتی از تدابیر قاطعانه خود در این منطقه برای مهار بحران و شیوع ویرو کرونا خبرداد و نوشت: با نام خالق یکتا بی مقدمه، در این روز‌های سخت همه همکارانم را به تلاش بی وقفه، جدی و خستگی ناپذیر برای نجات شهروندان از بحران کرونا دعوت می‌کنم.

این روزها، روز مبادای مردم است و ما در مقابل تک تک افراد جامعه مسئولیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واسطه اهمیت موضوع و تبعات ویرانگر این بحران در تمام حوزه ها، هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست!

این روز‌ها تمام ارکان کشور درگیر این موضوع هستند. در محدوده شهرداری منطقه ۲ تهران، مسؤولیت با من و شماست من خودم را در مقابل همه شهروندان این منطقه مسؤول می‌دانم و سختگیرانه مدیریت شرایط بحران در منطقه را پی گیری می‌کنم.

این کلمات به معنای اتمام حجت من با تمامی همکارانم در منطقه ست! هر مدیر و مقام مسئولی که به هر دلیل امکان خدمات رسانی در شرایط بحران را ندارد تا پایان وقت اداری امروز به دفتر اینجانب اعلام نماید.

تدابیر ابلاغی؛

۱ - اولین و مهمترین مسئولیت ما دعوت از مردم برای ماندن در خانه ست. شهرداران نواحی به فراخور مسئولیت با کمک شورایاری‌ها و ان جی او‌های محلی، مذاکره با مراکز تجاری، مراجعه و مذاکره با مجتمع‌های مسکونی به شیوه‌های خلاقانه و در صورت نیاز از طریق دستورالعمل‌هایی که منجر به کاهش تردد‌های غیر ضروری شهروند از خانه شود برنامه ریزی کنند. نصب بنر‌های شهری در ورودی مراکز عمومی و مجتمع‌های تجاری الزامی ست.

۲ - معاونت اجتماعی و فرهنگی و روابط عمومی ملزم به بهرمندی از زبان هنر جهت تولید محصولاتی از جمله انیمیشن یا اینفوگرافی‌های آموزشی برای متقاعد کردن مردم به ماندن در خانه و کاهش آسیب‌های جسمی و روانی در صورت افزایش دوران قرنطینه‌ی اجباری هستند. در شرایطی که دسترسی به شهروند سخت شده از طریق گوشی‌های تلفن همراه به آموزش شهروندان بپردازید.

۳ - به منظور جلوگیری از تهدید شرایط روانی جامعه، از انعکاس اخبار بد در صفحه‌های رسمی منطقه پرهیز شود.

۴ - سلامتی همکاران از مهمترین وظایف ماست. شیفت بندی‌ها بدون تبعیض و با حفظ اولویت‌های همکاران باید انجام گیرد. به گونه‌ای که خدمات رسانی روز‌های پایان سال با اختلال مواجهه نشود و در عین حال هیچ همکاری در معرض آسیب مداوم قرار نگیرد.

۵ - در فضای اداری به گونه‌ای برنامه ریزی شود که فاصله‌ی ایمن حداقل دو متر بین میز‌ها رعایت شود و بعد پایان هر شیفت اداری ضدعفونی فضا با نظارت مدیر ارشد واحد انجام پذیرد.

۶ - همکاران بالای پنجاه سال سن و همکاران دارای بیماری‌های زمینه‌ای با حفظ کرامت انسانی شان، شامل معافیت از حضور در محل کار تا پایان بحران شیوع بیماری هستند.

۷ - با توجه به اهمیت جلوگیری از تشکیل حلقه‌ی انتقال تمام پیمانکاران منطقه خصوصا در حوزه خدمات شهری و فضای سبز ملزم به رعایت ایمنی نیرو‌های خدمات رسان هستند. در صورت مشاهده‌ی عدم رعایت موارد از جمله استفاده مداوم از ماسک و دستکش، کوتاهی در ایجاد شرایط ایمن در محل اسکان‌های کارگری و کوتاهی در رصد مداوم سلامت نیرو‌های این حوزه با بالاترین مقام مسئول برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت. (شرایط ایمن به معنای نظارت بر تغذیه، شرایط انجام کار و در اختیار قرارگرفتن اقلام بهداشتی به صورت مداوم نیز است.)

۸ - در ورودی ساختمان اصلی و تمامی ساختمان‌های اداری، سنجش تب شهروند و الزام استفاده از دستکش و ماسک یادآور شده و از ورود افراد دارای علایم بیماری ممانعت شود.

۹ - اداره‌های متبوع معاونت اجتماعی و شهرداران نواحی ملزم به شناسایی شهروندان آسیب پذیر و نیازمند به کمک در ایام قرنطینه هستند. در مرحله بعد با جلب همکاری نهاد‌های مسئول، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد جهت رفع نیاز‌های ضروری آن‌ها تدبیر و اقدام لازم صورت پذیرد.

۱۰ - همدلی و همراهی با مردم به گونه‌ای که شهرداری را حامی و خدمتگزار خود در تمام شرایط بدانند وظیفه ذاتی ماست. این احساس در شهروندان زمانی ایجاد می‌شود که تلاش‌های دلسوزانه فرزندانشان برای حفظ امنیت و سلامتشان را لمس کنند.

بدون تردید با یاری خدا و در کنار هم از این روز‌های سخت گذر می‌کنیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهرداری تهران پارسی خبر کرونا کارمندان منطقه روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است

شهردار منطقه تاریخی یزد گفت: اتصال فاضلاب به قنات هم جرم است و هم مشکلات فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از شهرداری بافت تاریخی، علیرضا نقوی اظهار کرد: در زیر شهر یزد هزار کیلومتر مسیر قنات داریم که متاسفانه برخی از شهروندان در این محدوده اقدام به اتصال فاضلاب به قنات می‌کنند.

وی افزود: برخی از مقنیان برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

شهردار منطقه تاریخی یزد ادامه داد: این مسئله سبب نشت فاضلاب شد که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد.

نقوی گفت: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان انجام شود نه در داخل کوچه.

کد خبر 749176

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند