Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:55:34 GMT

بازی فیزیکی، استراتژی اتلتیکو در مقابل لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۱۰۶

بازی فیزیکی، استراتژی اتلتیکو در مقابل لیورپول

کیه‌ران ترپییر ستاره انگلیسی اتلتیکو مادرید می‌گوید یکی از برنامه‌های اتلتیکو برای مقابله با لیورپول در آنفیلد برخورد فیزیکی با خط اول بازی‌سازی و پاسکاری قرمزها بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیر، ستاره سابق تاتنهام و بازیکن فعلی اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی 3-2 این تیم اسپانیایی بر لیورپول دربازی دیشب دو تیم و صعود اتلتیکو به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان می‌گوید یکی از تاکتیک‌های اتلتیکو برای این بازی برخورد فیزیکی با خط اول بازی‌سازی و پاسکاری لیورپولی‌ها بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریپیر می‌گوید بازیکنان اتلتیکو می‌دانسته‌اند در صورتیکه خط بازی‌سازی لیورپول را به این شکل از کار بیندازند در ادامه فرصت‌هایی برای گلزنی به دست خواهند آورد.

 

 

تریپیر بعد از بازی دیشب در این باره گفت:" ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم، حتی با اینکه بازی رفت را پیروز شده بودیم. لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای است. ما باید در این بازی از نظر دفاعی قوی و مستحکم می‌بودیم، شکل تیمی‌مان را حفظ می‌کردیم و با لیورپولی‌ها فیزیکی درگیر می‌شدیم".

 

ستاره انگلیسی خط دفاعی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما در خط دفاعی اتلتیکو می‌دانستیم که به این ترتیب شانس شکستن پرس سنگین فیرمینو، صلاح و مانه را پیدا خواهیم کرد. مهم این بود که پرس سنگین و خط پاسکاری آنها را بشکنیم. چون می‌دانستیم در این صورت گل نخواهیم خورد و در ادامه فرصت برای گلزنی پیدا خواهیم کرد".

 

 

تریپیر درباره فعالیت شدید دیگو سیمئونه در کنار خط در بازی دیشب دو تیم گفت:" ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما همانطور که تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم. کارهایی که سیمئونه امشب در کنار خط می‌کرد همان کارهایی است که همیشه در تمرین‌ها می‌کند".

 

اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

وی افزود: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز بی نقصی قضاوت کرد. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برد پرسپولیس چقدر روی تیم وی اثر گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست