Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران چهار استان کشور، ضمن دریافت گزارش دقیق از فعالیتهایشان در ارتباط با اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری این استانها برای مقابله با بیماری کرونا، به وزارتخانه های مرتبط صادر کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پی تماس با استانداران البرز، اصفهان، مرکزی و خراسان رضوی، به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوول ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و وزیران کشور ، صنعت ، معدن و تجارت و ارتباط و فناوری اطلاعات ، دستورات لازم را برای رفع نیازهای این استان ها در حوزه ماموریت هر یک از این وزارتخانه ها، ابلاغ نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد تمامی محورهای مطروحه در گفت وگوی تلفنی هفته جاری رئیس جمهور با استانداران هفت استان کشور جمع بندی و در اولین نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست وی تشکیل می شود، مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

رئیس جمهور با درخواست از استانداران برای تلاش در مسیر به حداقل رساندن صدمات بیماری کرونا بر سلامت ، اقتصاد و زندگی مردم ، تشویق مردم به ماندن در خانه به عنوان امن ترین مکان برای حفظ سلامت خانواده با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس را در این برهه زمانی گامی ارزشمند خواند و دستورات مقتضی را برای اجرای سریع و دقیق تمهیدات و پروتکل بهداشتی مختص تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

رئیس جمهور با قدردانی مجدد از تلاش خستگی ناپذیر و مسوولانه کادر درمانی کشور به عنوان سرداران خط اول مبارزه با بیماری کرونا ، اظهارداشت: نیازها و دغدغه های کادر درمانی بیمارستان ها و همه کسانی که در خط اول پیشگیری و مقابله با کرونا مشغول خدمت هستند ،  باید هر چه سریعتر رفع گردد و کادر درمانی و پزشکان مورد نیاز بیمارستانها  براساس سیاستهای ستاد ملی کرونا به گونه ای تقویت شود که در این ایام  در کار و زندگی شخصی خود با مشکل مواجه نشوند.

روحانی در ادامه به توافقات با ستاد فرماندهی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و از استانداران خواست از ظرفیت این نیروها در حوزه تامین کادر درمانی و فضاهای درمانی مورد نیاز برای تسریع در روند مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا بهره گرفته شود.

رئیس جمهور، لازمه موفقیت هر طرح و برنامه ای در کشور را مشارکت و همراهی مردم دانست و تاکید کرد: بی تردید مردم همانند دیگر صحنه ها، در این مبارزه همگانی با بیماری کرونا ، همراهی و مشارکتی فعال دارند و در این راستا باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در چارچوب مشارکت جویی مردمی برای مهار ویروس کرونا استفاده کرد.

رئیس جمهور، جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس در فضای رسانه ای با انتشار دقیق و به موقع اخبار و واقعیت ها با هدف ممانعت از ایجاد وحشت و اضطراب در میان مردم  را ضروری خواند.

روحانی همچنین اظهارداشت: ضروری است در چارچوب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ، رفت و آمد مردم در ایام تعطیلات نوروزی در مبادی خروجی شهرها ، در چارچوب پروتکل های بهداشتی کنترل شود تا به این ترتیب تا حد امکان از شیوع این بیماری جلوگیری به عمل آید.

عزیزالله شهبازی استاندار البرز، عباس رضایی استاندار اصفهان، سید علی آقازاده استاندار مرکزی و علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در این تماس های تلفنی ، گزارشی دقیق از فعالیتهایشان در ارتباط با اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ارائه کردند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مبارزه با بیماری کرونا ستاد ملی مبارزه کادر درمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

سخنگوی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن نفت کش انگلیس در آب‌های دریایی سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای  مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است.

او گفت که «نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار دادند که منجر به اصابت مستقیم این کشتی شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از عملیات دیگر خبر داد و گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام ماموریت های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از یمنی‌ها به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل و کشورهای آمریکا و انگلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرنگونی دومین پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمنآمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستیراهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت