Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه همت -کرج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح این پروژه مسافرانی که از کرج عبور می‌کردند و ساعت‌ها در ایام تعطیلی در ترافیک‌های شدید حضور داشتند از این پس با افتتاح ادامه  این آزادراه مستقیم وارد کرج می‌شوند بیان کرد: پیش از افتتاح این آزادراه بسیاری از مسافران ساعت‌ها به ویژه در ایام تعطیلی در ترافیک‌های شدید کرج می‌ماندند که همین موضوع باعث فرسودگی و خستگی مسافران می‌شد، اما هم اکنون با ساخت این آزادراه مسافران مستقیم وارد کرج می‌شوند و افرادی که به سمت مازندران و چالوس می‌خواهند بروند، می‌توانند از این آزادراه بدون ترافیک عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت اظهار کرد: ساخت این پروژه بسیار مهم و پر اهمیت بود و با توجه به آن که چندی پیش قطعه اول آزادراه تهران - شمال به بهره‌برداری رسید و افتتاح آن بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی این مسیر را برطرف کرد، برای تکمیل این پروژه سعی کردیم ادامه آزادراه همت -کرج را هم تا پایان امسال طبق وعده‌ای که داده بودیم به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد: امیدواریم در پنج‌شنبه پایان سال (بیست و نهم اسفند) بتوانیم طبق قول و وعده‌ای که داده بودیم این آزادراه مهم را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت تأکید کرد: البته با توجه به شرایط کشور و وجود بیماری کرونا شاید بسیاری از مسافران از این آزادراه استفاده نکند، اما به هر حال ما به وعده خود عمل کردیم و توانستیم تا پایان اسفند این آزادراه را به بهره‌برداری برسانیم.

او یاد آور شد: در شرایط کنونی کشور شاهد حماسه آفرینی بسیاری از مردم و تولیدکنندگان برای افزایش تولیدات محصولات بهداشتی است.

نوبخت اظهار کرد: بهره‌برداری از این مسیر برای رفاه مردم بسیار حائز اهمیت بوده، اما به خاطر شرایط کرونا و مشکلاتی که ایجاد شده است شاید مردم نتوانند در بهار امسال از این مسیر سفر کنند، ولی طبق قولی که داده بودیم این مسیر را آماده کرده‌ایم از وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت که در این برهه با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی تمامی توان و قوای خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام به کار گرفته‌اند تشکر می‌کنیم.

نوبخت بیان کرد: چندی پیش به دلیل بارندگی‌های شدید قطعه‌ای از مسیر چالوس به تهران دچار مشکل شد، اما این مسئولیت هیچ ارتباطی به قطعه اول آزادراه تهران - شمال نداشته و این نشان دهنده نهایت دقت پیمانکاران و سازندگان در احداث این پروژه بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور توضیح داد: در تابستان سال ۹۸ و پاییز۹۸ این آزادراه را افتتاح می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادراه تهران بزرگراه همت سازمان برنامه و بودجه تهران شمال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد

مرکز مدیریت راههای کشور محورهای دارای محدودیت تردد را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: - تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

براساس این گزارش ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک گزارش شده و تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

براساس این اعلام این مرکز ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مرکز مدیریت راههای کشور درباره آخرین وضعیت جوی اعلام کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

همچنین محور شریانی محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد. همچنین محور غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن، بیرجند - شوشود مسدود است.

براساس این گزارش محدودیت‌های ترافیکی در استان‌های تهران، البرز، آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال)، محور چالوس (جنوب به شمال) اعمال می‌شود همچنین محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا گردید.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان